Alla inlägg under november 2011

Av Malin Johansson - 30 november 2011 16:12

 

hahah, fattar inte själv att jag lägger upp denna hemska bild.. Men ialf bilden är tagen när vi var i USA 2008 :) saknar.. :/

Av Malin Johansson - 29 november 2011 17:46

1a bilden: En bild på någon i din familj
2e bilden: En bild på dig själv
3e bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En person som du saknar.
7e bilden: En person du kan berätta allt för.
8e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
9e bilden: En bild på dina närmaste.
10e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
11e bilden: En bild på en tid du saknar.
12e bilden: En person som alltid gör dig glad.

Av Malin Johansson - 29 november 2011 17:33

Fick reda på mitt matteprov idag, blev godkänd & fyfan vad glaad jag är eftersom jag inte blev det på förra matteprovet, & nu har jag även fått mitt tal klart, sjukt pinsamt med skönt att det är över nu!


Efter skolan åkte jag & Elin till rödsleskolan en stund, hälsade på marina & emmelie, länge sen man såg dom nu :(


Nu är ialf kl strax efter halv 6 och väntar på att klockan ska bli 7. Älskar verkligen tisdagskvällar för då går dom bästa programmen, Biggest loser, Top model & Desperate Housewifes! :) Puuusss/m

Mums!!

...

Av Malin Johansson - 27 november 2011 22:05

 

Av Malin Johansson - 27 november 2011 13:32

Vaknade med sån jävla huvudvärk men det är fan värt det gör kvällen igår blev sjukt lyckad med roligt folk! :)


Är helt slut så idag blir det bara att ligga i soffan & kolla på tvn. Har även laddat ner Hostel Part 2 så blir att kolla på den sen, blir nog även att öva lite på talet som jag ska redovisa på tisdag, suck... Hoppas alla haft en braa helg, puss/m

--

Hahah, var bara tvungen att lägga upp denna bild på amanda, så sjukt söööt! :D

Av Malin Johansson - 26 november 2011 16:01

Har precis ducshat så nu blir det att fixa sig inför kvällen!

Blir förfest hemma hos Amanda eftersom hon fyllde år igår & sen drar vi vidare!

Känner på mig att kvällen kommer bli awesome, All in tonight girls! Ni är för bra

 

Av Malin Johansson - 25 november 2011 19:02

Då var det heelg igen, gutt som fan!



Idag blev det skolan som vanligt & efter det blev det stan en sväng med amanda, ingrid & fanny! :) Väntar på att tacon ska bli kvar & senare ikväll blir det myys framför idol med familjen, skönt det med ibland! Men imorgon blir det andra grejer, pepp som bara den!!

Hoppas alla får en braa fredagskväll, puss/m

 

...

Av Malin Johansson - 24 november 2011 18:23

Du har gjort dit val, men jag bryr mig inte om du tror det.

Ville bara säga en sak, kom inte krypande tillbaka till mig när dina "vänner" svikit dig.. igen, Byee!!

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards