Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin Johansson - 31 augusti 2011 20:12

Hade sovmorgon tills kl halv 11 idag & slutade vid 2, nice!

Efter skolan blev det bara hem & ta det lungt.


Just nu sitter jag med en kopp kaffe & kollar på robinson.

Är sjuukt trött så blir nog att gå & lägga mig när det är slut.

Aja, har inte så mycket mer att skriva, puss/m

 

Av Malin Johansson - 30 augusti 2011 22:00

Om du tror du kan leka med mig så tror du fel.

Jag har fattat jag har gjort fel, vet inte vad mera jag kan göra.

Men lek fan inte med mina känslor MEDVETET!

Såå det var det enda jag hade att säga... This is it!

                                                                                        

Av Malin Johansson - 29 augusti 2011 19:09

Jahapp, då var det dags för en ny skolvecka igen!

Skolan idag var faktist rolig & slutade vid 20 i 2.


När man kom hem blev det bara att käka,

& sen cykla ner till f-berg för träning.


Mamma & pappa kom hem från Göteborg idag,

& gissa vad dom hade med sig.. ?

Jo, 2kg kexchoklad & en ny tröja till mig, hihi :)


Aja, blir att sätta på en film nu & sen soova, puss/m

  Saknar! :(

Av Malin Johansson - 28 augusti 2011 13:58

Sov till kl 1 igår, sjuukt skönt!

Trodde jag skulle vara hemma,

& ta det lungt på kvällen men så blev det inte(;

Blev istället att dra på fest!


Aja, är ialf hemma nu & är sjukt trött & hungrig :(

Är ju ensam hemma tills imon så melissa&emil får stå för maten (y)


Restan av dagen blir det bara chill,

& imorgon är det dags för en ny skolvecka...

Bloggar mera imorgon, puss/m

 

Av Malin Johansson - 26 augusti 2011 22:25

Sjukt trött efter att precis kommit hem från Vimmerby.

Blev att spela match mot Gullringen, Men blev tyvärr en stor förlust där..


Annars idag har jag bara varit i skolan som vanligt.

Gick väll ialf hyffasat på alla diagnoser idag!


Aja, är sjuukt trött så blir att hoppa i sängen nu, behövligt!

Bloggar mera imorgon, puss/m

  

Av Malin Johansson - 25 augusti 2011 20:58

Kom hem från fotbollsträningen för en stund sen.

Kände mig som en liten kulting i leran haha!


Anyway.. Inte hänt mycket allt idag bara skolan.

Veckans längsta dag, går till 15.30 på torsdagar.. :(

Haha & ja, Idrotten var sjukt skojj haha!


Aja, blir att krypa ner i sängen & kolla på film,

för imorgon väntar 3 st diagonser i Svenska, Engelska & matte :(

Puss/m

 

Av Malin Johansson - 24 augusti 2011 18:38

Blev tandläkaren idag innan skolan & efter det skolan då haha.

Hade bara 3 lektioner så slutade vid kl kvart i 2 (y)


Efter skolan blev det bara att åka hem, sjuukt trött!

Blir nog att ta en powernap nu,

& senare vid kl 8 blir det att kolla på True Talent.


Juste.. funderar på att byta till Devote.se istället..

Inte säker men det verkar nästan bättre än bloggplatsen, elr.. ?


Aja, nu ska jag fan soova.

Bloggar mera imorgon, puss/m

 

Av Malin Johansson - 23 augusti 2011 15:15

Andra dagen i skolan,

Började vid kl halv 12 & slutade vid kl halv 2, nice (y'


Anyway.. Väntar på att maten ska bli klar, sjukt hungrig haha!

Senare ikväll blir det fotbollsträning, ovanligt? (;


Imorgon har vi igentligen sovmorgon tills kl halv 11,

men ska till tandläkaren vid halv 10 så blir ingen sovmorgon för mig buhu :(

Fast slutar ju vid kl 2 så det är chill!


Aja, bloggar mera imorgon, puss/m

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards