Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin Johansson - 16 augusti 2011 22:57

 

Av Malin Johansson - 16 augusti 2011 13:40

Har varit dålig på att uppdatera eftersom jag inte varit hemma sedan i lördags. 


Men ialf, i lördags blev det fest i KB, var väll sådär :)


söndagen blev det att vara med hjärtat & efter det blev det att dra till Vena för första seriematchen denna säsong, blev 1-1 :/


Efter det blev det att åka hem till Sophie & stannade där tills idag (tisdag)

Har varit i stallet, kollat på fotboll, myys framför tvn & massa annat skojj.


Nu blir det att fixa sig lite & sedan beger vi jag till stan med Sosso för att köpa nya skor & vaxa ögonbrynen.

Ikväll blir det fotbollsträning & sen får vi se vad som händer, pussen  

                                                                                     

Av Malin Johansson - 13 augusti 2011 11:42

Vaknade vid kl 11 idag av att becca skulle hem :)

Kommer kännas tomt att sova ensam inatt eftersom hon har varit min nattgäst i 2 dagar nu, hihi (;


Igår blev det som sagt att dra till Kalmar igen, & kvällen faktist bra tillslut! :)

Dramatik som vanligt.. men wtf sånt får man leva med tydligen haha..


Idag har jag inte en aning om vad som händer,

men blir antingen att dra ut, sitta hemma elr vara med ngn kompis :)

Aja, bloggar senare så ni vart var ni har mig ikväll, pussen 

     


Av Malin Johansson - 11 augusti 2011 14:22

Kom nyss hem från stan, har varit & klippt mig och sen fixat lite saker tills ikväll.


För ikväll är det nämligen dags för årets Rix fm festival i Kalmar! ;D

Sjukt pepp, & självklart blir det att dra dit med dom allra bästa!! <3

Känner på mig att det kommer bli en fet utgång, hihi .


Aja, blir att börja fixa mig lite nu..

Hörs väll igen imorgon när jag kommit hem från Kalmar.

Hoppas alla får en bra kväll, pussen  

 

Av Malin Johansson - 10 augusti 2011 19:08

Pappa ringde & väckte mig vid kl 1 idag, elakt! :(

Blev ialf att gå upp då .


Tittat på film & tagit det lungt hela dagen, behövdes!

Har nyss ätit pizza, nejnej inte alls fet .. ;)


Aja, blir att stänga på en till film nu & sen får vi se vad som händer.

Juste, är sjuukt pepp tills imorgon, kommer bli awesome!! pussen  

                                                                                              

Av Malin Johansson - 10 augusti 2011 14:31

 

En familj reser i en husvagn till Kalifornien genom New Mexico öken, de blir lurade av en ägare av en isolerad bensinstation till en "genväg" som leder till ingenstans och krockar i en sten. Under natten och nästa dag blir de attackerade av en grupp deformerade kannibaler, avkomman av atombombs tester som utfördes av USA från 1945 till 1962 på stället de befinner sig på. Fångade av de psykotiska, deformerade varelserna, måste de kämpa för att överleva.

Film från 2006. Riktigt bra!
Av Malin Johansson - 9 augusti 2011 22:46

Igår blev det att vara med Sophie, becca & alicia igen :)

Åkte till fliseryd & påskalavik för lite spökrunda med trevligt folk!

Jag svär asså, har inte varit så rädd på länge :(

tjöt som en gris haha!


Efter det blev det hem till Alicia med folket för lite chillfest (y)

Vaknade upp hemma hos henne & mådde piss..

men inte så konstigt kanske? hehe.


Blev ialf att cykla hem & fixa mig och sen kom Axel hit en sväng, myys som alltid! ;*


När han åkte hem så begav jag mig mot Smedby för träningsmatch.

Blev tyvärr en stor förlust där men alla kämpade på ialf!!


Har nyss ätit donken så nu blir det att krypa ner i sängen, sjukt trött..

Bloggar mera imorgon, pussen  

 

Borgen i fliseryd, sjukt läskigt!

Av Malin Johansson - 8 augusti 2011 11:48

Blev inte alls att ta det lungt igår, för vid kl 9 drog jag hem till Sophie.

Blev att kolla på film & sen dra till donken.


Träffade Becca & Alicia där så blev att hänga med dom hem & sova där.

Eller sova & sova.. Somnade vid kl 5 & vaknade vid kl 10 haha.


Nu är jah ialf hemma igen & vi får se vad dagen har att erbjuda.

Bloggar senare ikväll, pussen 

  

Har typ bildbrist jao ..

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards