Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Malin Johansson - 17 augusti 2011 23:16

Blev som sagt stan med mammi idag.

Hittade ett par:

Nya converse

Underklälder

Smycken

& Ett nytt linne.


Efter vi varit i stan blev det hem & sen kom Ewelina hit.

Blev att åka till maxi & köpa godis & sen blev det filmmyys.

Sjukt myysigt i detta höstväder faktist!


Aja, blir att hoppas i sängen nu. hörs imorgon, pussen  

+ Att jag saknar mitt hjärta sjukt mycket :(


hehe, gammal bild på mig & Ewelina (;

Av Malin Johansson - 17 augusti 2011 13:02

Igår blev det som sagt stan en sväng, hittade inga skor så blev att köpa ett par nya jeans & en tröja istället.


Har nyss ätit lite för ska snart in till stan med mammi.

Måste verkligen ha nya skor så hoppas jag hittar några idag! :)

Är ju bara 5 dagar kvar tills skolan börjar.. :(


Har inga planer alls för idag mera än stan så får se vad som händer.

Bloggar senare, pussen  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards