Alla inlägg under juli 2011

Av Malin Johansson - 31 juli 2011 17:26

Blev väckt av mamma idag vid kl 11 för att var tvugen att hjälpa mitt med flyttningen.

Så har packat & hållt på heelda dagen låång så nu är jag sjuukt trött!

Menmenm, det är faktsit värt det eftersom vi flyttar imorgon! ;D


Nu blir det snart att äta lite & sen åka tillbaka och fixa huset ännu mera.

Säger bara en sak, fyfan vad jag kommer sova skönt inatt!

Ikväll blir det sista natten i Björnhult, lite sorligt faktist :'(


Aja, bloggar väll mera sen när vi flyttat.

Vet inte hur långt tid det kommer tar.. men det får vi la se :)

Ha det så bra så länge, puuusssen  

                                                                              

Av Malin Johansson - 30 juli 2011 12:07

Blev som sagt att förfesta & sedan vidare till Hamnfestivalen igår.

Sjukt goo kväll alla, tack! :)


Gick upp vid kl 10 idag & mådde piss :(

Tog cyklen över till Emmy & lånade duschen idag igen haha.

Nu blir det att fixa sig lite sen åka till det nya huset & fixa lite saker där.


Efter det blir det att vara med Axel, myys :)

Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, men det lär vi får se.

Slänger upp några bilder sen igår med, enjoy!

         

Av Malin Johansson - 29 juli 2011 14:00

Vaknade vid kl 11 idag av att mamma dammsugade -.-

Nu är kl lite över 2 & blir snart att ta cyklen till emmy för att låna deras dusch eftersom ngt har gått sänder så vi inte har ngt varmvatten :(


Efter det blir det hem igen för lite fiix och sedan blir det att dra till jessica på förfest med dom bästa och sedan vidare ner till den årliga Hamnfestivalen!

Känner på mig att kvällen kommer bli awesome & hoppas på att vi slipper regnet ikväll!

Ha en bra kväll alla läsare, pussen  

                                                                         

Av Malin Johansson - 28 juli 2011 23:59

 

Av Malin Johansson - 28 juli 2011 18:55

Eftersom min älskade mobil svek mig igår så fick jag slösa pengar på en ny -.-

R.I.P mobil jävel :(

Efter värsta utbrottet av skrik & gårar så åkte mamma & jag in till stan & köpte en ny mobil till mig på en gång (a' hihi .


Idag åkte jag in till stan för att fixa lite olika saker & sen blev det att åka hem.   Har nyss rensat min garderob så nu blir det ut & springa en sväng.. om jag orkar haha.

Senare ikväll blir det bara chill! + Att jag är sjuukt pepp tills imorgon!! ;D

Aja, pussen   

 

Blir att färga håret mörkbrunt igen tills skolan börjar!! ;D

Av Malin Johansson - 27 juli 2011 14:33

Gick upp vid kl halv 10 idag för skulle till stan & fixa lite, 

bland annat kolla på tapeter, lite nya möbler & handla lite mat tills ikväll.


Fick ialf med mig hem en fin tapet till mitt rum & även tapeter till vardagsrummet hängde med hem (y'


Ikväll blir det att dra ner till sjön och grilla osv med dom finaste flickorna ;*

Kommer bli awesome som alltid med er!

Hoppas alla får en bra fortsatt dag, pussen  

 

Av Malin Johansson - 26 juli 2011 14:09

Blev att gå upp vid på kl 10 idag för skulle till tandläkaren .

Tog typ bara 10 min där så blev att åka hem på en gång för att städa & packa lite.

Man fattar inte hur mycket skit man har förens det är dags att packa ihop skiten haha.


Ikväll drar fotbollen igång igen!

Saknat det lite faktsit , men känner att jag är väldigt ur from just nu haha.

Konditionen ligger på 0 typ .. :$  hehe

Menmen, nu blir det att sätta på Harry Potter, HAHA! :D

Aja, pussen  

 

Av Malin Johansson - 25 juli 2011 22:32

Kom nyss hem från stan efter att ha varit med Axel :) myys på det!


Menmen, nu blir det ialf att sätta på en film innan man somnar, sjukt trött..

Imorgon blir det ingen sovmorgon int för ska till tandläkaren vid kl 12, buhu :( Aja, pussen 

                                                  
                                   
  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards