Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Malin Johansson - 31 oktober 2011 17:05

 

Av Malin Johansson - 31 oktober 2011 16:57

Har bara varit hemma hela dagen, fast skönt det med ibland.

Idag åkte min syster till Stockholm & stannar där tills på torsdag, dom ska bland annat kolla på Rihannah & lite annat, nejnej jag är inte alls avis.. :((


Men ialf, har inte så mycket mera att skriva så puss/m

Av Malin Johansson - 30 oktober 2011 17:12

 

Bild sen igår, lite suddigt man vad fan gör det ;)

Blev ialf en sjukt go kväll med underbara brudar, love!


Idag har jag inte gjort mycket alls förutom att legat i sängen & kollat på film.

Laddade ner Wrong turn 4 och det var fan den äckligaste & blodigaste filmen jag sätt på länge, uscha!


& nu har vi ju ställt tillbaka klockan 1 timme så liite längre får man sova allt, gutt! Och ingen skola heller på 1 vecka eftersom vi har HÖSTLOV, kan fan inte bli mycket bättre! :D puusss/m

Av Malin Johansson - 29 oktober 2011 14:43

Jahapp då var det lördag igen gutt!


Just nu sitter jag och kollar på "Labor Pains" har inte kommit så långt än men den verkar faktsit väldigt bra! :)

Men ialf, blir snart att hoppa in i duchsen & sen börja fixa mig inför kvällen.

Blir nämligen lite paartyy med goa brudar, ovanligt ? (;

Blir att förfesta liite & sedan dra vidare, känner på mig att det kommer bli awesome!!


Hoppas alla får en braa kväll för det kommer jag att ha, puuss/m

 

Av Malin Johansson - 27 oktober 2011 17:47

 

Av Malin Johansson - 27 oktober 2011 17:38

Ligger just nu i sängen & spelar wordfeud! haha vet att jag är liite efter kanske men ialf adda: xXMaaalin

Väntar också på att klockan ska bli 8 för då blir det Robinson!


Har väll inte så mycket mera att skrvia igentligen så slänger upp några bilder från dagens idrottslektion! Puuss/m

   

Av Malin Johansson - 26 oktober 2011 18:31

Färgade som sagt håret idag på morgonen, så nu är man mörkbrun igen!! ;D


Skolan var väll som vanligt & fick sluta vid kl 1 idag så blev att följa Ingrid till arenan, men blev inte riktigt som tänkt..fick klättra över staket & åla oss under ett jävla stängsel, smarta tjejer!


Just nu väntar jag på att mammi ska komma hem från maxi för då blir det att beställa hem några skal till min Iphone & sedan fixa ett Appel-ID :)

Är även sjuukt peppad tills helgen, kommer bli awesome!! ;D puuss/m

 

haha, sööta tjejer!

Av Malin Johansson - 25 oktober 2011 22:07

Inte gjort mycket alls idag förutom skolan & varit med Evelina en stund.

Blev att gå ut & gå en sväng och sen leka på lekplatsen haha, mogna tjejer! ;)


Har igentligen sovmorgon imon men blir att gå upp tidigt eftersom jag ska hinna färga håret innan skolan, gutt!

Har inte så mycket mera att skriva så säger väll godnatt istället, puuss/m

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards