Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Johansson - 30 juni 2011 16:33

Vaknade vid kl 12 idag så blev bara att chilla i sängen framför tvn, skönt det med ibland fakist! :)

Packar det sista sen nu för sen blire att dra vidare till emmys sommarstuga för en helkväll/natt med grillning, bad & underbart sällskap på det!

Kommer bli awesome (;

Hoppas alla får en bra kväll, för det kommer jag att ha, pussen  
 

:/

Av Malin Johansson - 30 juni 2011 00:49

I will never give up until it becomes normal again. You are the best thing that happened to me & I don't whant to lose you, my finest.

Av Malin Johansson - 29 juni 2011 15:50

åhh gud vad jag älskar detta underbara väder!

30 grader i solen och 22 i skuggan, kan knappast bli bättre!

Vilket betyder alltså att även denna dagen har spenderats nere vid sjön med hanna & sen kom även hannes & patrik ner en stund , trevligt jao :)

Nu är jag ialf hemma & är bränd som fan  buhu :(

Menmen ska snart äta & liite senare blir det fotbollsträning.

Ha't så bra, pussen  

 

Av Malin Johansson - 28 juni 2011 19:54

 

Av Malin Johansson - 28 juni 2011 16:12

Igår blev det tyvär en förlust mot Rosenfors med 2-1, men måste faktist säga att vi var värda att vinna + att domaren sög! haha..

Vaknade ialf vid kl 11 idag så blev att gå ut med hunden en sväng & sedan spendera några timmar nere vid sjön, häärligt!

Nu är jag hemme & håller på att laffa ner liite filmer så ikväll blir det bara myys!

Hoppas alla haft en bra dag, pussen 

   

Av Malin Johansson - 27 juni 2011 16:21

Vaknade av att solen lyste in genom fönstret , gick upp & kollade hur varmt det var ute, 30 i solen och 25 i skuggan..

Så blev självklart att gå ner & lägga sig vid sjön med ewelina (;

Nu är vi hemma igen & blir snart att äta och sen ska jag iväg på match mot Rosenfors. Kom igen nu tjejer nu ska vi fan ta hem detta!

Gör ett inlägg lite senare om hur matchen gick, så vå hörs sen, pussen 

 

Av Malin Johansson - 25 juni 2011 13:12

       

Av Malin Johansson - 23 juni 2011 23:56

Klockan är 12 mitt i natten & sitter här och dunkar musik för mig själv haha.

Är såå sjukt pepp tills imorgon så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. men det är ju så det ska vara.. elr ? ;))) YEEAH!

 mums (;

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards