Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Johansson - 23 juni 2011 20:48

Dagen började med att jag gick upp tidigt och tog bussen in till stan för att vara med daniel, myys :)

Senare på kvällen blev det träning, seegt som fan haha.

Nu är jag ialf hemma och är sjuukt pepp tills imorgon!

Blir först att förfesta lite med underbara tjejer & sedan vidare, awesome!

Men nu orkar jag inte sitta här längre, pussen 

   

Av Malin Johansson - 21 juni 2011 20:25

Vaknade vid kl 12 idag, helt jävla slut ..

Så blev att äta lite & sen krypa ner i sängen och kolla på Dear John, kan inte fatta att jag inte sett den tidigare. Bästa filmen jag sett på länge!

Senare på kvällen blev det fotbollsträning, behövligt!

Nu är jag ialf hemma, blir bara chill ikväll..

Hoppas alla haft en bra dag, pussen 

   

Av Malin Johansson - 21 juni 2011 12:45

 

Kollade på denna film igår kväll, sjukt bra!

Rekommenderar starkt.

Det handlar om Carlies (Zac Efron) lillebror går bort i en olycka & hur han försöker komma över det.

Han tvingas att välja mellan sin bror & sin kärlek..

Av Malin Johansson - 20 juni 2011 16:30

Kom precis hem från Rebecca efter att ha spenderat natten hemma hos henne.

Har ingentligen träning ikväll men får sen om det blir ngt, är inte så värst sugen i detta jävla piss väder -.-

Så nu blir det att gosa ner sig i sängen & kolla på A vampire diarys, pussen  

 

Av Malin Johansson - 19 juni 2011 12:45

     

Blommig kläning - 349kr

Svart blus - 299kr

Bikini - 259 kr

Av Malin Johansson - 19 juni 2011 12:36

Vaknade ungefär vid kl 11 idag med älsklingen brevid mig :)

Menmen, nu har han ialf åkt hem & idag vet jag inte vad som händer riktgit än men det lär vi märka (; pussen  

Av Malin Johansson - 18 juni 2011 14:34

fyfan asså mår inte alls bra.. men kanske inte så konstigt haha .. :(

Sov till kl 1 idag , behövligt ojaah!

Men igår(fredag) så blev det att dra hem till Becca först med henne, ewe, mathilda & emmy för lite förfeest & sen drog vi vidare in till stan.

Ännu en sjukt goo kväll, tack tjejer ni är verkligen bäst!

Idag blir det bara att ta det lungt & lite senare så kommer daniel hit, myys (:

Aja, men ni får ha det så bra, pussen 

hahah, fan så söt!

Av Malin Johansson - 17 juni 2011 15:02

Igår på skolavslutningen , aa på kvällen då.. blev det att dra hem till Sophie med ett härligt gäng för lite förfest & grill.

Senare drog vi vidare på feeest , sjukt go kväll, tack alla! ;)

Kom hem vid kl 2 idag ungefär , hehe ups ..

Ikväll blir det att äta god mat & efter det feeest igen, wiiho livet är en stor jävla feest!

Hoppas alla fick en lika bra skolavslutning som jag, pussen  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards