Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Johansson - 16 juni 2011 16:12

Igår (onsdags) så blev det skolan som vanligt & hade även årets årliga brännbollstunerig, & ja vi är bäst, vann både mot alla 9:or & mot lärarna! ;)
På kvällen så blev det "ut i det blå" med alla 9:or på Rödsle. Blev att vara på La Scala hela kvällen.

Åt god mat & dansade hela kvällen lååång, oförglömlig kväll, tack alla!


Idag (torsdag) så var det alltså skolavslutning & fyfan asså, har inte gråtit så hära mycket på länge..

På skolavslutningen ska man ju vara glad, men inte så konstigt eftersom våran klass är så himmla underbar, kommer sakna er alla!

Men nu ska jag inte tjuta mera utan börja peppa tills ikväll för då blir det feting feest, wiiho!

9D, även att allt är slut nu & att vi aldrig mera kommer gå i samma så kommer aldrig att glömma dessa tre knäppa men ändon så underbara år med er. Ni är verkligen världens bästaa!

Av Malin Johansson - 14 juni 2011 23:03

Anledingen till att jag inre har kunnar blogga är för att jag varit i Misterhult med klassen måndag-tisdag & kom hem idag.

Förutom att jag bara sov 3 timmar på hela natten så var det skojj :)

& kommer faktist saknar klassen sjukt mycket.. :/

Enbart 2 dagar kvar med er, det är sjukt vad tiden går snabbt..

Menmen, tack alla för 2 underbara dagar tillsammans.

Tar även & slänger in lite bilder, pussen 

         

Av Malin Johansson - 12 juni 2011 15:20

Vaknade ca vid kl 11 med evelina bredvid mig.

Blev att gå upp & sätta sig i solen en stund innan hon åkte hem.

Efter hon åkte blev det att kolla på a vampiry diarsies eftersom jag missade det i fredags hihi. 

Har ingentligen match idag mot Mönsterås,

men mår inte speceillt bra & är förkyld som bara den så blir ingen match för mig idag :(

Har istället packat hela dagen för imorgon drar klassen till Misterhult för att spendera natten där med massa bad, myys, grillning & andra trevligheter, kommer bli awesome! (;

Resten av kvällen kommer bestå av mera packing & mys framför tvn, pussen  

Av Malin Johansson - 11 juni 2011 12:42

Igår (fredags) blev det att kolla på emils stundent, & sedan hem till honom en stund efter det. Vid ungefär 8 på kvällen drog jag mig mot stan för att vara med daniel.


Idag (lördag) vaknade jag hemma hos daniel vid ungefär halv 10 , & då blev det att gå ner till faster en stund.

Nu är jag ialf hemma & gör inte mycket alls.

Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, men det lär vi märka, pussen  

       

Av Malin Johansson - 9 juni 2011 20:52

Sista "vanliga" skoldagen idag, både roligt & ledsamt :/

Så idag typ städade vi ut skåpen, slängde alla böcker & sen kollade vi på Mr bean hela dagen, haha :)

Kollade också på 8ornas musikal , sjukt bra!

Fick även reda på att jag höjt mig i Religion, sjukt glaad!! ;D

Efter skolan blev det bara hem & sedan träning.

Är hemma nu & resten av kvällen blir bara chill, pussen 

   

Av Malin Johansson - 8 juni 2011 21:37

Behövde inte gå till skolan idag så hade sovmorgon till kl halv 11 (y)

& sen vid kl 12 blev det att dra sig mot ishallen för SAS-konsären.

Efter det blev det bara att åka hem och lite senare kom daniel hit :)

Nu är kl typ kvart i 10 och han åkte hem för drygt en timme sedan så nu blir det att slänga sig i soffan & stänga på en film, pussen  

 

Av Malin Johansson - 7 juni 2011 17:02

Dagen började med att åka hem till Emmelie för lite fika & andra trevligheter med klassen hela förmiddagen.

Och dagen avslutades med ett studiobesök på Saft.

Blev att åka den vanliga bussen hem, blev även att dra ner till sjön med hanna&johan och ta ett svalkande dopp, behövligt!

Nu är kl lite över 5 och blir snart att packa väskan för fotbollsträning.

Senare ikväll blir det bara att chilla & kolla på despret housewives (; 

Hoppas alla haft en bra dag, pussen 

   

...

Av Malin Johansson - 6 juni 2011 19:28

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards