Alla inlägg under september 2011

Av Malin Johansson - 30 september 2011 17:16

Fredag igen & idag hade vi första provet denna termin, gick väll sådära.

Men nog om skolan!


Ikväll blir det ialf att chilla & kolla på idol, & på min älskade Olle hihi! (;

Blir även att äta hemmagjorda tortillas, mums!


Imorgon har vi sista seriematchen för iår, men skriver mera om det imorgon.  Puss/m

 

Av Malin Johansson - 29 september 2011 15:15

Började dagen med en seg jävla föreläsning i Aulan i 2 timmar..

Och efter lunchen blev det simhallen med klassen & slutade efter det :)


Ända sen jag kom hem vid kl 2 har jag bara gjort klart min Novell som ska in imorgon & även gjort lite matte, duktig tjej!


Min kväll kommer bestå av träning, eftersom det är torsdag & även idoltittande & plugg på historian som vi har prov på imorgon.


Bloggar nog mera imorgon eller något, puss/m

 

Saknar sommaren! :(

Av Malin Johansson - 28 september 2011 21:21

Jag svär, jag är helt jävla såld Olle från idol!

Om inte han går vidrare ikväll direkt tills på fredag,skäms jag faktsit över att vara svensk, haha ärligt talat...


Förövrigt så sitter jag just nu & kolla åp Hawaii 5-O.

& när det är slut så blir det att kolla på idol för att se vilka som gå vidare.


Blir även lite plugga innan jag ska sova för har svenska, matte & historia tills på fredag, please kill me!  puss/m

 

Av Malin Johansson - 27 september 2011 16:02

Idag i skolan skulle sätta mig på stolen i klassrummet men råkade sparka till stolsbenet istället & satt mig nästan på golvet asså haha, jag är fan sämst!


Ialf, har nyss ätit pannkakor så nu blir det att packa väskan,

& sen vid 5 tiden blir det att cykla ner till fberg för fotbollsträning, gutt!

Ändrade träningstider igen eftersom det börjar bli mörkt ute om kvällarna.


Efter träningen blir det bara att kolla på idol & kanske lite plugga på historieprovet som vi har på fredag, om jag orkar alltså .. puss/m

 

Av Malin Johansson - 26 september 2011 18:16

Kom precis in efter att varit ute & gått i ca 35 min.

Nu har jag bestämt mig, ska fan ta tag i mitt liv nu haha!


Ska sluta äta massa onyttigt i veckorna & träna mera utöver fotbollen också.

hahah, Önska mig lycka till säger jag bara!!;D

 


Av Malin Johansson - 25 september 2011 20:43

 

Såg denna underbara film nyss, den handlar om Jacob som vars föräldrar dör i en bilolycka så han hoppar på misstag på ett circuståg & blir en av dom.

En underbar film med mycket hemskheter och förbjudenkärlek.




Bästa filmen jag sätt på länge, Den får betyg 10/10 av mig!

Rekommenderas verkligen!

...

Av Malin Johansson - 25 september 2011 16:46

Du måste vara den falskaste personen jag vet just nu.

Fattar inte att du kunde göra såhär.

Jag tycker synd om dig..

Snackar massa skit & seden lådsas som ingenting?

Du vet sanningen men ändon så måste du hitta på massa saker?

Och det du inte vet någnonting om, låt bli att säga något då förhelvete.


Men orkar inte lägga ner massa onödig energi på skit snack eftersom jag själv vet sanningen. Men säger bara en sak.. Sluta snacka skit för du är inte så perfekt som du tror att du är ..

Av Malin Johansson - 25 september 2011 12:10

Vaknade för inte alls för länge sen & nu sitter jag och skriver på min Samhällsinlämning, visst är jag duktig ?


Anyway, skulle egentligen vara med A-laget idag , men när jag vaknade så mådde jag inte alls bra , så blev inget med det :(


Har laddat ner lite filmer så denna söndag kommer bestå av filmmys, gutt!


Bloggar mera antingen senare idag/ikväll eller imorgon, puss/m

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards