Alla inlägg under september 2011

Av Malin Johansson - 19 september 2011 19:00

Skolan idag som vanligt , & går bara till kl 1 på måndagar, nice!

Efter skolan blev det bara hem och äta en snabbis,

& sedan dra vidare till fberg för fotbollsträning.


Nu är jag ialf hemma igen & väntar på att Idol ska börja.

Sätter mig väll med matteboken en stund innnan & imorgon är vi lediga, gutt!


Såå bloggar nog mera imorgon, puss/m

                                                                                      

Av Malin Johansson - 18 september 2011 13:16

Jahapp, då var även denna helg slut & kan inget annat än att säga att helgen blev kanon! ;D


Igår kväll så blev det alltså att förfesta hemma hos mig med dom bästa & sedan drog vi vidare in till stan.

Måste verkligen göras om snart brudar!


Anyway, vaknade vid halv 12 idag . & har bara suttit framför datan tills nu.

Blir snart att börja städa lite sen igår & sedan plugga..

måste göra spanska, matte & samhällskunskap :( men sånt är livet ibland!


Har inte så mycket mera att skriva, bloggar antingen mera ikväll eller imorgon, men det lär ni märka ;) puss/m

       

Av Malin Johansson - 17 september 2011 16:01

Hela dagen har spendenderats i sängen.

Har lite feber, fryser, känns som att huvet ska sprängas & är allmänt seg.. Vrf ska man just bli sjuk tills helgen för ? :(


Anyway, får hoppas på att jag piggnar till tills kvällen för då blir det utgång med dom mest saknade brudarna, awesome! ;D

Förövrigt så var bion "friends whit benefits" as bra!


Just nu väntar på att mamma & pappa ska komma hem och laga mat, svälter snart!

Blir klyftpotatis med lövbiff, mums! (;


Bloggar nog mera imorgon för nu måste jag hoppa in i duschen & börja fixa tills brudarna kommer! ;D

puss/m
 



Av Malin Johansson - 16 september 2011 17:00

 

Redan ändrade planer tills kvällen..

Blir inte alls att umgås med familjen utan blir att gå på bio ikväll och kolla på "friends whit benefits" med 2 saknade vänner, Ebba&Sophie, awesome!! :)   
Puss/m

Av Malin Johansson - 16 september 2011 16:36

Fredag igen, känns som veckorna bara flyger iväg!

Idag har jag inte gjort mycket alls,

skolan, pluggat & chillat framför tvn.


Väntar på att maten ska bli klar, & äntligen får jag det som jag tjatat på i 1 vecka, alltså lax, mums!! ;D

Resten av kvällen kommer bestå av fredagsmyys med familjen, gutt!


Men imorgon blir det andra bullar men det tar vi imorgon! (;

Hoppas alla får en bra fredagskväll, puss/m

 

Av Malin Johansson - 15 september 2011 21:36

Skolan idag som vanligt, kul faktist!

Fast inte så konstig när man har en sån go klass som EKSA11 (;


Slutade ju sen idag, 15.30

Så efter skolan blev det hem & äta en snabbis och sen bege sig till f-berg för fotbollsträning.

Fick reda på att det inte var ngn match i helgen, sadface :(


Anyway, har nyss kollat på robinson så nu blir det att krypa ner i sängen, puss/m

                                                  
                               

Av Malin Johansson - 14 september 2011 21:02

 

Av Malin Johansson - 14 september 2011 20:55

Har inget varmvatten pga att vi sätter in en ny värmesak i källaren,

idag på morgonen så blev det att duscha i ISKALLT vatten..

trodde seriöst att huvet skulle sprängas haha!


Blev ialf att trampa iväg till skolan vid 10 och sen slutade vi vid 2, nice!

När jag kom hem så blev det bara att chilla. Onsdag = ingen träning!


Har nyss kollat på en film med talade hundar & katter, haha fett gulligt!

Blir att göra lite matte nu och sedan hoppa i sängen!

Puss/m

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards