Alla inlägg den 24 september 2011

Av Malin Johansson - 24 september 2011 20:08

Kom precis hem från maxi , hade varit & hadlat godis och cola med Evelina :)


Så nu blir det att dra på sig mjukiskläder & sedan blir det filmmys!

Första lördagen på länge som jag inte är ute och festar.. men det är skönt det också ibland! :)


Bloggar mera imorgon, puss/m

Av Malin Johansson - 24 september 2011 17:19

Första kvarten var ganska jämn spelmässigt med ett litet övertag för redan klara seriesegrarna från Mönsterås. Inget av lagen skapade några målchanser. Första farligheten kom i den 33:e minuten, när bortalaget fick ett friläge mot Lovisa Dunsäter i Rödslekassen, som gjorde en bra räddning. Mönsterås fortsatte att ligga på mot Rödslemålet genom en frispark tätt över ribban, ett ofarligt skott i magen på Dunsäter och en hörna som rullade längs mållinjen. I den 41:a minuten orkade inte de hårt kämpande Rödslespelarna stå emot längre och duktiga Ofelia Medhammar gjorde mål på ett friläge.


Andra halvlek inleddes med att spelet böljade fram och tillbaka. I den 62:a minuten ordnade Linnea Gerhardsson en straff som Julia Johansson stänkte upp i krysset. Sex minuter senare kunde Isabell Noresson gett hemmalaget ledningen, men Anna-Lena Adolfsson i Mönsteråsmålet kom ut bra och avstyrde.


Istället kunde Mönsterås rinna ifrån i målprotokollet och fastställa slutresultatet till 1-4 med fem minuter kvar att spela.


Alla i Rödsle förtjänar beröm för sin kämpainsats med extra plus för försvararna Malin Johansson, Linnea Grandell och Rebecca Karlsson samt målvakten Lovisa Dunsäter som gjorde en stabil insats.


TRUPPEN: Lovisa Dunsäter, Rebecca Karlsson, Isabell Noresson, Amanda Hedberg, Malin Johansson, Elin Karlsson, Ebba Olsson, Isabell Olsson, Linnea Grandell, Julia Johansson, Linnea Gerhardsson, Kajsalisa Svensson, Johanna Tonentschuk.


MÅLSKYTT: Julia Johansson (straff)

Av Malin Johansson - 24 september 2011 08:58

Min älskade Antonio åkte ut ur idol igår mot en jävla kebabsvarvare -.-

Jävla jury asså, ni suger! :(


Aja, klockan är bara 09.00 & här sitter jag pigg & pepp som fan på match haha!

Möter ju serieledarna så får se hur det går.. men det är bara att kämpa på! :) 

Matchstart kl 11.00 på Fredriksberg.


Aja, måste äta lite nu, packa & sedan bege mig mer till planen.

Bloggar mera senare om hur det gick & mina planer tills ikväll :) puss/m

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards