Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Johansson - 31 mars 2011 20:54

min finaste ♥

Av Malin Johansson - 31 mars 2011 18:52

jahapp, skolan idag som vanligt. Hände väll inget speciellt så förutom att jag fick reda på mitt matte prov som jag gjorde igår och lyckades ialf att få ihop 10 poäng haha! ;)

Efter skolan blev det bara hem och kolla lite på O.C och sen chilla.

Nu är kl snart 7 och jag kom nyss hem från solariumet, lovely.Måste ju bli liite brun nu till våren fan! 

Resten av kvällen blir förmodligen att ta det lungt framför tvn eftersom vi inte har några läxor elr prov just nu (y)

Blir även att ta en låång dusch med inpackling och ansiktsmask ;)

Hoppas att alla har haft en bra dag, pussen! 

    

Saknar tiden då inget var svårt, då det värsta var när barbie dockan tappade sitt ben. Man hade inga bekymmer och hade inte massa skit och tänka på...

Av Malin Johansson - 31 mars 2011 18:46

 

Jahapp, fick bli en bild på min kära syster haha ;D + en sak till, jag fattar verkligen inte hur folk kan tycka vi är lika?! Man kan ju knappt tro att vi är syskon haha  

Av Malin Johansson - 30 mars 2011 22:09

 

Är heelt jävla såld på handsmycken alltså såå finns inget annat att att klicka hem denna skönhet, me like!!  

Av Malin Johansson - 30 mars 2011 17:00

Försov mig idag som vanligt -.-

menmen, skolan var väll som vanligt.. Fick reda på att jag blev Godkänd på Nationella i Biologi och fatta hur glad jag bled eftersom jag inte änns öppnade biologi boken!! :D Hade även matte prov idag, och det gick inte lika bra, haha.

Aja nu är kl ialf lite över 5 och sitter här och lyssnar på musik, har ingenting att plugga på ikväll så är hyffsad glad fan ;)

Min kväll kommer att bestå av fotbollsträning på arenan och myys framför tvn, så nu vet ni vart ni har mig ikväll ;) pussen! 

   

Av Malin Johansson - 30 mars 2011 15:57

 

Har typ inga bilder på denna data, men det är ialf en på mig själv sedan julafton skulle jag tro?  

Av Malin Johansson - 29 mars 2011 22:45

 

Om du har torr hud som kan jag inget annat än rekomenderna denna fuktcream från ACO. ACO Fuktcreme är en lätt och intensivt återfuktande kräm som gör din hud mjuk och smidig.
Krämen är rik på Pidolsyra, som binder fukt naturligt i huden. Passar både till kroppen och till ansiktet.

Kommer inte riktigt ihåg hur mycket den kostar men den ligger runt 80 kr skulle jag tro. Och jag svär, den är verkligen värd pengarna!!  

Av Malin Johansson - 29 mars 2011 17:43

   

Sitter ooch kollar på lite klänningar till skolavslutningen och hittade dessa två skönheter från Nelly.com. Måste bara ha asså!

* Den första gula klänningen kostar 499 kr och den andra endast 299 kr.

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards