Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Johansson - 11 mars 2011 16:28

Skolan idag var väll som vanligt, alltså anmällt tråkigt.

Blev ialf klar med mitt pannband idag på söjden och fick även reda på musikprovet, fick G+ och hade inte tränat något alls så jaa jag är väldigt glaaad!! ;D

Nu är kl lite över halv 5 och har nyss kollar på O.C så nu har jag inte så mycket att göra. Sitter här och magen bara skriker efter mat , haha.

Kvällen kommer förmodligen bestå av godmat, chill och peppa tills imon!

Har nämligen årets första träningsmatch imorgon, ska fan krossa mönsetås och fan så pepp jag blev nu alltså och inte mera med det så bjuder morgon kvällen på ännu bättre, men det får ni reda på imon, hihi;)

Ha en bra helg för det ska jag, pussen!  

Av Malin Johansson - 10 mars 2011 19:25

Fyyfan vilka sommar känslor man får asså, det är sjuukt!

Fan vad jag längtar till sommren, att bara få vara ute seent på kvällarna i värmen med dom allra bästa! Festa, sooola och bada! Ge mig sommar nu!!!

Av Malin Johansson - 10 mars 2011 17:21

Skolan idag som vanligt, hände väll inget spciellt förutom att allt e typ helt jävla kontigt nu ;s

Hade so-läxförhör idag, och det gick kanon fast jag bara pluggat ca 45 min :D

Efter skolan blev det bara hem och kolla lite på O.C och göra fysik frågor som ska in nästa vecka på torsdag..

lika bra att börja nu eftersom vi har jätte mycket nästa vecka..

Nationellea i biologi, so-läxförhör, idrottsprov ocj sen fysiken då.. blää!

Men nu ska jag fan inte plugga mera ikväll, skönt som fan!

ehm.. var inte vad jag ska göra nu elr senare? men blir förmodligen att bara ta det lungt om inte planerna ändras :) pussen!  

Fyfan vad jag kommer sakna er :( Det är ca 3 månader kvar i skolan med er nu, och vi ska göra det til det bästa någonsin! Världens bästa klass<3

Av Malin Johansson - 9 mars 2011 20:10

Blev först skolan som vanligt, hände väll inget speciellt så. 

Efter skolan blev det hem och kolla på O.C och sen blev det att städa rummet och rensa min gaderob eftersom mamma och jag skulle ändra liite saker i mitt rum :)

Så ser helt annorlunda ut och fick mycket mera plats, love it! ;)

Like senare fram blir det att måla och tapetsera om också (y)

Men nu är ialf kl lite över 8 och är typ klar nu, haah seegt!

Tänka ta det lungt nu, men nehedu.. har visst so-läxa i hinduismen tills imorgon och jah kan inte ett piss :( Så nu blir det att plugga sen soooova, pussen!  

  

Av Malin Johansson - 8 mars 2011 19:37

       åhh, vad jag är kär!! Måste bara beställa hem! ;)

Av Malin Johansson - 8 mars 2011 16:40

Blev skolan idag som vanligt, men hade bara en lektion och sen blev det tandis som sagt :) Denna gång kändes det lite mera än dom andra gångerna men det gjorde inte spciellt ont ialf :)

Fick fan fyra sprutor så tungan + halva käken var typ helt bort domnad haha ;D

När jag var klar där så blev det bara att åka hem.
Blev att ta det lungt och kolla på tvn och vila, sköönt!

Nu är kl typ kavrt i 5 och har inte så mycket att göra :)

Blir snart att äta ialf och ikväll blir det förmodligen bara att chilla och plugga lite på svenskan och so:n. Ni får ha det så bra, pussen!  

Och föresten, om exakt 2 månader blir jag 16! wiiho :D

Saknar dig vännen :/

Av Malin Johansson - 7 mars 2011 22:19

Jahapp, ännu en ny vecka.. Vilket betyder tillbaka till skolan.

hände väll inget speceillt, mera än att vi har jätte mycket i skolan nu :(

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt, och liite senare blev det att åka hem till älskling , myyys (; <3

Nu är kl snart halv 11 och kom hem för inte så länge sen, så nu blir det att kolla på liite solsidan och sen öppna svenska boken eftersom vi har prov på onsdag..

Går bara en timme imorgon i skolan för sen ska jag till tandis och dra ut ännu mera tänder, haha ;) aja, ha't bra, pussen!  

Malin Ida Karin Johansson'

Av Malin Johansson - 6 mars 2011 21:30

1. Mitt namn? - Malin Johansson
2. Exakt ålder? - Blir 16 den i maj
3. Vart bor du? - Oskarshamn
4. Syskon? - Har en syster
5. Husdjur? - 1 hund , 2 katter
6. Färg på ditt hus? - vitt
7. När är du född? - 8 maj
8. Klass? - 9D
9. Vilket år tar du studenten? - vet ifan
10. Har du något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - det får vi se
12. Mitt största intresse? - Kompisar och fotbollen
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Jaa fan
15. Pussat någon idag? - nope
16. Vad har du ätit? - Mat.
17. Dagens klädsel? - mjukis och linne
18. Dagens roligaste? - Jag ofc.
19. Har du många vänner? - jadå
21. Vad ska du göra idag? - dagen är typ slut .
22. Vem kramade du senast? - ewelina
23. Hur många vill du ha sex med? - haha ;)
24. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? ingen som jag vet ialf haha.
25. Har du pojk-/flickvän? - Jaa det har jag.
26. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
27. Vem fick du senast ett sms ifrån och vad stod det?- okejj :) från evelina.

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards