Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Johansson - 20 mars 2011 22:04

Jag suger på matte
• Jag blir lätt jävlig förbannad och mitt tålamod ska vi inte änns prata om..
• Jag tycker att spindlar är det värsta som finns
• Jag har förlorat många vänner på kort tid
• Jag hatar lögner och svek
• Jag älskar att festa med mina kompisarna
• Jag vill vara lite längre..
• Jag älskar sommaren
• Jag är en sjukt dålig förlorare
• Jag bara älskar att shoppa, fast vem gör inte det lixom?  

Av Malin Johansson - 20 mars 2011 16:53

   

Beställde hem dessa skönheter idag så snart kommer dessa två att finnas i min gaderob! love it!!  

Av Malin Johansson - 20 mars 2011 13:57

there is so much in the world that you want, but never get. I thought that I would never find anyone as wonderful as you, my finest. I'dont know what I would do without you.

Av Malin Johansson - 20 mars 2011 12:15

Vaknade vid kl halv 12 ungefär för mådde inte så braa, kunde knappt sova inatt för låg bara och tänkte..

Men nu mår jag ialf bättre och fyfan vad glad jag blev när jag tittade ut genom fönstret från mitt rum. Det är varmt och solen sticker fram, kan ju knappas bli bättre! Nu väntar vi bara på att snön ska försvinna med...

Menmen, Gårdagen blev att tillberingad med Ida och Olga, haha ni är för sköna tjejor! ;) Blev inte alls som tänkt från början, menmen -.-

Idag har jag ingen aning om vad som händer än, blir väll att ta en promenad snart ialf ochh sen får vi se vad jag hittar på..

Hoppas alla får en fin söndag! pussen  

Av Malin Johansson - 19 mars 2011 13:34

hehe, råkade visst försova mig idag men hann till träningen vid halv 10 ialf, det är ju det som är det viktiga! ;) Go träning idag var det ialf.

Nu är kl typ liite över halv 2 och jag vaknade för inte alls länge sen, fyyfan så skönt.

Blir nog att stänga på en film elr ngt nu och sen får vi se vad som händer.. ?

Hoppas ialf att det blir som planerat.

Men ha en bra lördagskväll alla söta läsare! Pussen 

 

Av Malin Johansson - 18 mars 2011 22:34

    

Jag tror fan jag har gått och blivit kär i dessa jumpsuit! Måste bara ha så blir att beställa hem ngn av dom på söndag förmodligen, vet inte vilken färg än men ngn  av dom blir det ialf, loove it!;)

* Båda finns på h&m för bara 149kr *

Av Malin Johansson - 18 mars 2011 16:18

Skolan var chill fan . Men hände väll inget spciellt mera än att vi skulle sjunga på musik och min grupp skulle typ vara själsäkra haha x))

Efter skolan blev det bara hem och kolla på O.C

Nu är kl snart halv 5 och har inte så mycket att göra, ikväll vet jag inte riktigt vad som är planerat med får hoppas på det bäästa! :) Men det kommer nog bli kanon.

Upp tidigt imon eftersom vi har träning med, aja hoppas ni får en häärlig freedag alla! :) pussen!  

1 månad med min älskling idag  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards