Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Malin Johansson - 2 mars 2011 18:45

Blev skolan idag som vanligt, men hände väll inget speciellt så.

Dagen var anmällt lugn eftersom alla bråkstakar var i Hulsfred och spelade ngn handbolls tunering. Men tyvär så gick det inte så bra för pojkarna :/

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt.

Har igentligen fotbolls träning nu, men har inte köpt några nya skor än så blev ingen träning för mig idag.

Och sen har jag sjukt ont i munnen, har ju dragit ut 2 tänder och det värker så jag vet inte vad jag ska ta vägen, stackars mig! :(

Nu är kl straxt 7, blir smart att hoppa in i duschen och senare blir det bara att ta det lungt och kolla på tvn. Blir även att plugga lite på musiken och so:n som vi har tills på fredag. Aja, ha't bra, pussen! 

 


Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards