Alla inlägg under april 2011

Av Malin Johansson - 30 april 2011 11:28

Vaknade vid kl 11 idag för det var så jävlar varmt i rummet..

Blev uialf att gå upp och nu sitter jag här och peppar sönder tills ikväll!

Blir snart att börja fixa sig lite och sen dra till Emmy med underbara flickor! :)

Senare ikväll blir det feeest!

Känner på mig att denna Valborg kommer blir den bästa på läänge! (;

Hoppas alla får en fin valborg, pussen! 

     

Av Malin Johansson - 29 april 2011 14:23

Dagen började med att jag gick upp vid kl 11 för att dra till paveljongen och fixa lokalen tills imorgon med emmy, becca och elise! ;)

Så nu är lokalen färdig fixad och musiken är klar så nu är det bara att köra!! ;)

Nu är kl typ halv 3 och kom hem därifrån för inte alls länge sen, så blir att ta det lungt nu och sen fixa lite till tills imorgon (;

Ikväll blir det förmodligen myys&chill med familjen och sjklart grilling på det!

Och måste bara säga att jag är sjuukt pepp tills imon, detta ska bli den bästa valborgen ever!! PEPPA FOLKET.

Hoppas alla får en bra dag, pussen!

Sjukt gammal bild, men fyfan vad jag saknar mitt långa hår och den hårfärgen :(

Av Malin Johansson - 28 april 2011 15:51

Dagen började med att jag fick upp vid kl 11, blev att fixa lite saker till valborg och så, Är sjukt pepp asså! :D

Sen blev det typ bara att ta det lungt och kolla på tvn typ.

Kom nyss in från en promenad med hunden i detta härliga vårväder!

Blir snart att äte lite och senare ikväll blir det fotbollsträning!

Hoppas alla får en fin dag, pussen! 

     

Av Malin Johansson - 27 april 2011 19:50

Blev att gå upp vid kl 8 för skulle till Kalmar meb brudarna! ;)

Gick på stan ända till halv 6 haha , åt även åretes första kulglass, sommarkänsla jao!

Fick med mig lite saker hem ialf:

* Smycken

* Solglasögon

* Kjol

* 2 par skor

* Smink

Tror det var allt, menmen nu är jag ialf hemma. Ska snart gå ner och äta lite och senare blir det bara att ta det lungt :)

Tack för en skit bra dag brudar! Pussen! 

       

Av Malin Johansson - 26 april 2011 16:04

Vakande vid kl halv 11 idag för att det var as varmt på mitt rum.

Vid kl 11 blev att att gå ut och lägga sig på baksidan och soola såklart, finns nästan inget bättre haha :)

Solade ungefär till kl halv 2 och sen blev det att ta en promenad med hunden och sen kolla på O.C som vanligt.

Nu är kl lite över 4 och väntar på att maten ska bli klar.

Ikväll blir det fotbollsträning och efter det blir det bara att chilla.

Hoppas alla haft en bra dag, pussen!  

               

Av Malin Johansson - 25 april 2011 19:07

Dagen började med att jag gick upp vid kl 10 för att jag skulle dra ner till sjön med becca och soola lite ;))

Drog hem därifrån vid kl 1 för skullle till Rosenfors och spela seriepremiär. Tyvär så blev det en förlust där med 4-0 men vi hade ingen målvakt och vi var faktist mycket bättre menmen, finns inte så mycket att göra.

Nu är kl lite över 7 och har nyss ätit varmamackor, mums.

Är helt slut så nu blir det att kolla på en lång film med mamma&pappa, myys :)

Hoppas alla haft en bra dag, pussen! 

     

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards