Alla inlägg den 7 april 2011

Av Malin Johansson - 7 april 2011 22:14

Jahpp, ännu en tråkig jävla skoldag, haha.

Tog 2 bussen hem idag igen för hade ingen lektion sista timmen.

Så när jag kom hem blev det att kolla på O.C och sen färga håret när mamma kom hem, blev ialf mörkbrun och jag är sjukt nöjd!! ;D

Efter det så blev det att dra in till stan med Julia, men var typ hela jävla dött, fyfan vad jag hatar Oskarshamn, världens tråkigaste stad jag svär..

Nu är jag ialf hemma och ligger i sängen och fryser som fan, tror jag börjar bli sjukk fan , buhu stackars mig :(

Aja, blir att stänga på en film nu, sen soova. Pussen!  

Av Malin Johansson - 7 april 2011 15:41

 

Här har vi alltså en bild på min syster och dom bästa kusinerna! :)

Bilden är sen julafton, måste ta och ses snart igen!!

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards