Alla inlägg den 4 april 2011

Av Malin Johansson - 4 april 2011 22:15

 

Vad är det som har hänt igentlingen.. ? Saknar denna tid sjukt mycket..

Av Malin Johansson - 4 april 2011 16:25

Jahapp, ännu en nu vecka och måste bara säga att tilden bara flyger iväg..?

Aja, dagen började med att jag försov mig, duktigt malin..

Men blev ialf lite sovmorgon haha. Blev att ta 9 bussen in till stan och sen gå till rödsle, haha jag är sämst.

Skolan var väll som vanligtm allmänt chill typ.. ?

Fick reda på ngt om gymnasievalet men fattade inte så mycket eftersom det stod att jag var anhärig till alla jag sökte.. ?

Menmen nu är kl tyo halv 5 och väntar på att maten ska bli klar.

Senadre ikväll blir der förmodligen att dra till stan om inte planerna ändras. Blir även att plugga på äcklig jävla svenska haha. Ha en bra dag, pussen!  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards