Alla inlägg den 6 april 2011

Av Malin Johansson - 6 april 2011 22:08

Dagen började som vanligt med skolan, hade svenskaprovet först timmen och gick kanon bra jag svär!! ;)

Sen på htid så fick vi reda på vart vi kommer in på gymnasiet elr aa premilinärt, men aja kom ialf in på Samhälle-Media, vilken gjorde min daag!! :D

Efter skolan blev det stan en snabbis för skulle köpa hårfärg och lite, så blir att färga håret ngn gång denna veckaa (;

Sen blev det att åka och ..... jaaa haha hemlig, men fyfan säger jag bara, hoppashoppashoppas! ;)

Efter det så blev det att äta på donken och sen blev det att dra sig mot rödsle och sen vidare till gunnarsö för att spela match mot krokstorp, blev ialf 0-0 och en mycket braa match och alla kämpade på braa, sånt gillar vi! :)

Nu är jag ialf äntligen hemma igen så nu blir det att krypa ner i sängen och stänga på en film, hoppas alla har haft en lika bra dag som jag! pussen  

 

Krösarubgy 2010 , saknar som fan!

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards