Alla inlägg den 1 april 2011

Av Malin Johansson - 1 april 2011 21:45

"There was darkness for a long time and then there was light, and that light was you.
Your love has given me wings, and our journey begins today.
I want you for today, tomorrow, and forever"

Av Malin Johansson - 1 april 2011 18:30

     

* Jumpsuit - 1495 kr

* Klackskor - 399 kr

* Taits - 199 kr

Av Malin Johansson - 1 april 2011 15:34

Jahapp, idag är det alltså den 1 April.

Blev ialf skolan som vanligt, och killarna i klassen är sjukt taskiga...

Satt i matsalen och sen skulle alla vi som satt vid bordet hämta mera, och när vi kommer tillbaka så sitter alla killar och kollar extra mycket.. ? men tänker inte så mycket på det. Så när jag skulle ta och dricka såå höll jag på att spy helt seriöst! Dom hade typ helt i massa salt och annart skit, bläää  

Och självklart var jag ju tvungen att ge igen såå jag är såå omtänksam så jag smetade in hela deras skåp med bodybutter och bodylotation, mohaha!

Det var fan det roligate på länga asså, har aldrig skrattat så mycket haha :)

Sista lektionen var typ chill, gjorde inte ett piss typ.

Sen fick vi för oss att vi skulle göra en pyramid.. ? och jaa ni kan ju gissa hur det gick haha ;) lägger in bilder på det sen när jag lagt in dom på datan.

Är ialf hemma nu och ikväll blir det förmodligen chill & myys med familjen.

Hoppas alla får en fortsatt på dag, pussen!  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards