Alla inlägg den 24 april 2011

Av Malin Johansson - 24 april 2011 17:26

Jahapp, då har man badat för första gången iår :D

Har fan aldrig badat så hära tidigt och jag t'nker fan inte göra om det heller, haha. Fan iskallt :( menmen, jag bjuder på denna hrm.. gulliga film. 

Av Malin Johansson - 24 april 2011 15:54

Lördagen började med att gå upp vid kl 6 för att becca skulle iväg och tävla. Och tro det elr ej, men tältade vid sjön och fyfan vad kallt, hahah.

När hon åkte hem blev det att sova lite till.

Vid 1 tiden drog jag till kusinerna för lite påskmiddag oss, trevligt! :)

Efter det blev det hem och fixa sig för att sedan dra ut i det härliga vädret med brudarna, kan inget annat än att säga att det var dne roligaste kvällen på längre!!


Söndag började med att jag vaknade vid kl halv 11 och då blev det att dra ner till sjön med emmy, och sen kom även becca.

Kom nyss hem efter att ha solat i ca 5 timmar, me likee! ;)

Blir snart att hoppas in i duschen och sedan blir det att grilla med familjen i detta härliga väder. Känns fan som sommarlov haha ;o

Senare ikväll blir det att vara med Emmy & becca igen :)

Hoppas alla hafr en bra helg för det har jag, haha, pussen!  

     

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards