Alla inlägg den 5 april 2011

Av Malin Johansson - 5 april 2011 19:45

 

Sitter här och tjockar mig med liite kladdkaka, grädde och jordgubbar, mums! Jag svär, snacka om sommarkänsla asså!

Förövrigt sitter jag och dunkar musik och väntar på att min favorit serie ska börja, "Despret Housewifes"

Av Malin Johansson - 5 april 2011 17:04

 

Alla ifrån USA, sjukt länge sen vi var där nu, typ 2008 tror jag var sista gången? :( Dom är ialf sjukt goa allihoppa och jag hoppas att vi ses snart igen!

Av Malin Johansson - 5 april 2011 16:39

Skolan idag var väll som vanligt.. ?

Hade även matte proc och det gick åt skogen jag svär.. Asså vem fan behöver kunna massa skit om ekvationer och funktioner.. ? -.-

Tog den tidiga bussen hem idag för skulle bara kolla på film och var inte alls pigg..

Så när jag kom hem blev det att plugga lite på svenskan och sen sova en timme, göhövdes verkligen flör har varit så trött dom senaste dagarna .. ;s

Men nu är kl snart kvar i 5 och väntar på att maten ska bli klar.

Ikväll blir det bara plugg och chill.

Hoppas ni får en roligare dag än mig ialf, pussen!  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards