Alla inlägg den 3 april 2011

...

Av Malin Johansson - 3 april 2011 20:13

Det hära var fan droppen asså, hur låågt kan folk skjunka igentligen?!

Jag vet sanningen så vafan tjaffsar ni om?! Det värsta jag vet är fan folk som snackar om saker dom inte har en aning om, och såna som säger saker som inte ens är sant.

Herrugud är det så jävla svårt att låta bli och lägga sig i andras liv eller? Har fan aldrig varit så hära jävla förbannad. Det finns fan ingen man kan lita på längre, det ända alla vill e fan att förstöra för andra. Så snälla skärp till er förhelvete och ta och väx upp ngn jävla gång. Ska det vara så jävla svårt att hålla käften elr?! 

Ett enda jävla ord till och jag kan lova er.. det blir fan inte roligt för er! Sluta snacka skit förhelvete....

Av Malin Johansson - 3 april 2011 18:35

  

Typ 2002?! och jaa ni får skratta, hahah!

Men ialf, det var sjukt länge sen vi var, 1-2 år sen elr ngt?

Måste verkligen ta tag i detta nu, saknar dig vännen!  

Av Malin Johansson - 3 april 2011 15:19

     

* Klackskor - H&M 399kr

* Jumpsuit - H&M 249kr

Av Malin Johansson - 3 april 2011 13:19

Gårdagen: Blev inte alls att bara sitta hemma igår (y) För vid kl 7 drog jag mig mot Mathilda för liite förfest med brudarnaa. Fan vad härligt gäng asså, Mathilda, Becca, Sophie, Amanda, Johanna och Alicia! :) Bilder kommer när jag fått dom.

Aja, efter vi varit hemma och mathilda så drog vi vidare till kb för feest.

Sen vidare in till stan för andra roligheter. Tack alla för en toppen kväll!!


Idag: Vaknade vid kl halv 1 idag, heelt jävla slut eftersom jag kom hem vid halv 3 igår ;) Men blev ialf att gå upp.

Nu är kl snart halv 2 och ligger här i mammas säng och kollar på "är du smartare än en 5 klassare?"

Idag har jag inte en aning om vad som händer, är helt seg i kroppen så blir förmodligen chill hela dagen, och även plugga på Svenskan eftersom vi har prov på onsdag. Hoppas alla haft en bra helg, pussen!  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards