Alla inlägg den 14 april 2011

...

Av Malin Johansson - 14 april 2011 22:33

Love is our life's greatest joy and our life's greatest sorrow .

Av Malin Johansson - 14 april 2011 18:49

Hittills under 2011 har du:


Druckit alkohol? - Jaa
Rökt? - Ja
Snusat? - usch nej .
Varit full? – Jaa
Rökt vattenpipa? - Japp
Däckat? - haha, jaa...
Blivit påkommen? - Nej
Kysst en främling? - Nepp
Fått ett sugmärke? - Ja
Gjort ett sugmärke? - Nej
Har haft oskyddat sex? - Nej
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Nej
Gjort något dumt? - jaa..
Gjort något som du ångrar? - Jaa :/
Strulat med ditt ex? - Nej
Gråtit inför mer än 10 personer? - haha jaa ;)
Smygit ut? - Nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Jaa
Sovit brevid någon av samma kön? - Jaa
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Jaa
Lekt med någons känslor? - Nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Jaa
Gråtit dig till sömns? - Jaa
Gråtit framför någon du älskar? - Jaa
Har haft sex ute i skogen? - Nej ;)
Kysst en tjej? - haha jaa .
Vaknat av att du gråter? - Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon? - Jaa
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Jaa
Slagit någon på skoj? - Jaa
Blivit slagen på skoj? - Jaa
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Jaa
Gått bakom ryggen på någon? - jaa..
Varit på sol semester? - Inte än
:(

Badat i havet? - Inte än
Har haft snöbollskrig? - Nej
sett en hel fotbollsmatch? - Jaa
Inte sovit på en hel natt? - Jaa
Sovit i över 12 timmar? - Jaa
Sett en film mer än 10 ggr? Nej
Tagit någon på röven? - Japp
Lärt känna någon via internet? -Jaa

 

Av Malin Johansson - 14 april 2011 18:10

Skolan idag som vanligt.

Hände väll inget speciellt idag heller.. ?

Hade ialf idrott på elevenaval idag, och blev att öv på danserna till danskvällen som är nästa vecka! ;D Kommer bli as skojj!

Efter skolan blev det in till stan en sväng för skulle klippa mig.

Nöjd, men lite kort, fast så känns det ju alltid såå.. ;D

Nu är jag ialf hemma och har nyss ätit lite mat.

Ikväll blir det bara chill och plugg.

Hoppas alla hafr en bra dag, pussen! 

   

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards