Alla inlägg den 10 april 2011

...

Av Malin Johansson - 10 april 2011 22:24
Where'd you go?
I miss you so
Seems like its been forever that you've been gone

She said somedays I feel like shit
Somedays I wanna quit and just be normal for a bit
I don't understand why you have to always be gone
I get along but your trips always feel so long
And I find myself trying to stay by the phone
'Cause your voice always helps me to not feel so alone
But I feel like an idiot, working my day around a call
And when I pick up I don't have much to say, so

I want you to know its a little fucked up that
I'm stuck here waiting, at times debatin
Telling you that I've had it with you and your career
Me and the rest of the family here singing

Where'd you go?
I miss you so
Seems like its been forever that you've been gone
Where'd you go?
I miss you so
Seems like its been forever that you've been gone
Please Come back home

:'/

Av Malin Johansson - 10 april 2011 13:31

Nu ştiu ce am de gând să mă ia la .. Ai fost cel mai bun lucru care mi sa întâmplat. Ştiam că nu va dura pentru totdeauna, dar niciodată nu am crezut că va veni sfârşitul atât de repede .. Nu există cuvinte pentru ce simt acum. Dar un lucru este sigur, te va iubi pentru totdeauna.

Av Malin Johansson - 10 april 2011 13:06

Igår blev det alltså att ta det lungt på dagen och kvällen spenderades hemma hos eken med trevligt folk! :) Lite senare blev det även att dra till stan, Kvällen var kanon utom slutet.. :'(


Idag vaknade jag vid kl halv 11, kunde fan inte sova längre.. elr aa sov knappast ngt på hela natten.

Blev ialf att ta en promenad i det fina vädret, behövdes verkligen!!

Nu är kl lite lver 1 och har inte alls för mycket för mig..

Dagen+kvällen kommer förmodligen bestå av chill och plugg.

Hoppas att alla får en bra dag, pussen!  

 

Av Malin Johansson - 10 april 2011 13:03

 

Haha, typ ett år gammal bild men vafan, den är ialf från min vardag, alltså skolan, haha.

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards