Alla inlägg under maj 2011

Av Malin Johansson - 31 maj 2011 16:49

Go dag & vädret är kanon!

Nu blir det att packa väskan & sen bege sig till fberg för fotbollsmatch mot Tjust IF, & nu fan ska vi ta hem detta tjejer, peeppa dååå!

 

Av Malin Johansson - 30 maj 2011 15:20

Då var det åter måndag igen & dagen började med att jag åkte ner till Oskarshamns arena för niornas idrottsdag.

Fett varmt men ändon roligt! :)

Efter det blev det tillbaka till skolan, men hade igen lektion tydligen.. ? Så blev att ta 2 bussen hem :) Kom nyss in från baksidan, as gutt väder ute

Senare blir det fotbollstärning & sen chilla hela kvällen.

Hoppas alla haft en bra dag, pussen  

 ehe, bildbrist typ..

Av Malin Johansson - 29 maj 2011 13:35

I fredags blev det som sagt tjejkväll.


Igår (lördags) började dagen med chil hela dagen, lite senare blev det att fixa sig för att dra till Mönserås med trevligt folk! ;D Tillslut blev kvällen hur lyckad som helst, måste verkligen göra om detta snart, taack alla!! ;D


Idag vaknade jag vid kl 1 haha, sjukt trött.

Sitter & kollar på tvn nu och blir snart att dra och sola lite.

Senare ikväll blir det bara myys med familjen.

Hoppas alla haft en bra helg för det har jag hihi, pussen  

 

Av Malin Johansson - 28 maj 2011 12:24

Lite bilder sen tjejkvällen igår (;

       

...

Av Malin Johansson - 27 maj 2011 16:01

 

Av Malin Johansson - 27 maj 2011 15:58

Skolan var stressig som fan idag, var tvugen att vara klar med kjolen idag annars skulle jag fått IG i slöjd och på bilden gjorde jag klart min gipsmask.

Hade grundskolans sista so-prov idag, sköönt!

Efter skolan blev det stan en sväng & sen hem.

Nu sitter jag  här och ska snart börja fixa mig för ikväll blir det tjejkväll hemma hos maja med alla tjejerna i klassen.

Blir bland annat att grilla, singstar, juse dance 2 och mera, Känner på mig att kvällen kommer bli kanon! :) pussen  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards