Alla inlägg under maj 2011

Av Malin Johansson - 26 maj 2011 21:14

Skolan idag som vanligt hände väll inget speciellt.

Efter skolan blev det bara hem och chilla & sen iväg på fotbollsträning.

Kom hem för en liten stund sen och har nyss beställt lite kläder, bland annat en klänning till skolavslutningen :D

Menmen kan inte sitta här länge för måste plugga till mitt sista so-prov i grundskolan mohaha (; fan så skönt!

Hoppas alla haft en bra dag, pussen 

   

Saknar USA :(

Av Malin Johansson - 25 maj 2011 15:33

   

Är så jävla sugen på att göra en tatuering alltså! Inte så långt kvar tills jag får göra en, elr aa.. när jag blir 17 så ska jag göra en så lite mindre än ett år :)

Längtar som fan hihi (;

Av Malin Johansson - 25 maj 2011 15:31

Skolan idag som vanligt, hände väll inget speciellt alls..

Gick bara till kl halv 1 idag för skulle till tandläkaren så blev att ta det tidiga bussen hem idag & trevligt sällskap fick man med :)

Nu är jah ialf hemma & just nu sitter jag och kollar på O.C

Ikväll blir det plugg & tvn. Hoppas alla haft en bra dag , pussen  

Av Malin Johansson - 24 maj 2011 22:11

Blev skolan som vanligt idag , orkar inte med skolan längre asså :( Men som tur är det snart slut så det är bara att hänga i :)

Känns lite konstigt faktist, att få lämna klassen och aldrig mera gå på rödsle skolan som jag gjort i 10 år.. ? haha.

menmen, efter skolan blev det att äta och sen packa väskan för borta match mot vimmerby.

Gjorde en bra första halvlek och då stod det 0-0. Men i andra periden så tappade vi lite och förlorade med 4-0 :/

Aja, är trött som ett svin nu så ska nog hoppa i sängen nu, pussen  

...

Av Malin Johansson - 22 maj 2011 20:31

 

Av Malin Johansson - 22 maj 2011 17:04

 

Av Malin Johansson - 22 maj 2011 17:00

Dagen efter är alltid lika underbar, elr ? haha nej!

Sov till kl 1 idag och sen blev det att gå lägga sig i solen heela dagen (y)

Kom in för ett tag sen och har nyss ätit pizza, mums!

Ikväll blir det filmmys & förmodligen lite plugg :(

Hoppas alla haft en kanon helg för det har jag! ;) pussen  

Av Malin Johansson - 21 maj 2011 14:30

Då var veckans bästa dag här igen (; 

Blev att gå ypp vid kl 9 idag eftersom vi hade fotbollsträning vid kl 10. 

När jag kom hem blev det att dra ner till sjön med emmy en stund :)

Nu sitter jag här hemma & kollar på sweet 16 hehe.

Om en liten stund ska jag hoppa in o duschen och börja fixa mig inför kvällen för så blir det att dra in till stan med emmy, becca & mathilda :)

Men innan det blir det att grilla med familjen, livet äger! pussen 

   

Ölandsdjurpark med emmy, 2007 :)

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards