Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Malin Johansson - 8 maj 2011 20:58

   

* Klänningen -649kr

* Skorna - 399kr

Av Malin Johansson - 8 maj 2011 18:43

jahapp då börjar denna dagen lida mot sitt slut :(men har haft eb kanon dag med min underbara släkt! Och tack alla för alla gratulationer!

Har ialf fått alla mina paket nu från familjen och släkten:


* Adidas väska

* Massa pengar

* Presentkort på lindex

* Smycken

* Choklad

* Massa kläder

* Refil kort

* Presentkort på figaro


Kommer inte på ngt mera menmen. Jätte nöjd med allt!

Nu är kl snart 7 så nu blir der att hoppa in i duchen och sen stänga på en film, myys på det! Hoppas alla haft en bra dag, pussen!  

Av Malin Johansson - 8 maj 2011 12:12

I fredags blev det som sagt att dra ut med ett härligt gäng! :)

Och igår blev det att spela match mot totebo men blev en förlust där med 3-2 :(

Efter matchen blev det hem och fixa sig och sen dra ut igen.

Först åkte vi till saltvik och sedan drog vi oss in mot staden, awesome.

Vakande vid kl halv 8 idag av att polisen ringde haha .

Menmen nu är kl typ 20 över 12 och sitter här och kollar på tv, blir snart att äte lite och senare i eftermiddag kommer släkten för att fira mig eftersom jag fyller år idag! hihi ;) Hoppas alla får en bra dag för det sja jag ha, pussen 

     

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards