Alla inlägg under december 2011

Av Malin Johansson - 31 december 2011 14:46

Just nu håller jag på att fixa mig inför kvällen, mycket som ska göras.. städa, locka håret osv.. puhh.


Sen blir det att invänta tjejerna för middag och partyyy, ikväll slår vi klackarna i taket tjejer, all in baaaby!! Gott nytt år allihoppa!


Av Malin Johansson - 30 december 2011 17:18

Jahapp, då var även detta år snart slut.. fatta vad snabbt tiden går igentligen! Om ca 5 månader blir jag 17 år, känns typ som att jag ska fylla 15 haha, som sagt åren bara flyger iväg...


Nu är ialf alltingen hadlat tills imorgon så nu är det bara att peppa! Känner på mig att det kommer bli en perfekt avslutning på året med världens finaste vänner


Ikväll blir det bara att ta det lungt, äta god mat & myysa med familjen, behövligt! Puss/malin

 

Av Malin Johansson - 29 december 2011 11:22

Vaknade av att pappa ringe & frågade om vi skulle åka till Kalmar, och jag bara varför?

Pappa: men du ville ju ha det dära iphone skalet så vi åker & köper det. 


Sa att jag ville ha det igår men det kostade 100kr extra att beställa hem det, så efter pappa slutat jobbet drar vi till Kalmar enbert för mitt iphoneskal hihi, hur sött?! :D

 

Av Malin Johansson - 28 december 2011 14:37

Kom precis hem från gymmet efter ett svettigt pass, kändes att det behövdes efter all julmat.. haha.


Så nu har jag precis duschat & nu blir det att ta det lite lungt. Resten av dagen/kvällen blir nog lika så, men man vet aldrig om ngt ändras.. så bloggar nog mera ikväll eller imorgon, puusss/malin

Av Malin Johansson - 27 december 2011 22:23

Blev som sagt att åka till Kalmar idag med Ingrid & Amanda. Hittade typ ingenting alls så kom bara hem med en bh, spetstrosor & en tshirt!! :( Men hade ialf sjukt roligt!


När vi var inne på elgiganten så stod vi och prövade alla dom hära "basarna" som man kopplar in iphonen till & dunkade musik över hela jävla affären haha! Men Inge fick ialf med sig en hem såå nu är det bara att taaggaa till nyår!! :D

Aja, har inte så mycket mera att skriva så.. pusss/malin

   

Av Malin Johansson - 27 december 2011 22:03

Snabba frågor & svar
Så många andra har fyllt i dessa frågor och vad kan pasa bättre nu med lite snabba fakta för er som inte hängt med mig innan?

1. vad heter du? Malin Johansson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är rätts så nöjd med mitt namn faktist, men skulle kanske inte skada att heta något mera "annorlunda".
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Melanie
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? Oskarshamn
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 1 gång
9. vart skulle du vilja bo? Trivs bra här, men skulle inte skada att komma bort från denna lilla håla ett tag..
10. vilken skolklass? Går första året på Oscarsgymnaiset
11. vad vill du bli när du blir äldre? Inte en aning..

 
KILLAR
1. Är du singel nu?
yes

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? jaa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jadå, det är jag.
4. När hade du sex senast? hmm.. jadu det var väll nån månad sen
, håller inte koll på sånt

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha ja!
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? tror inte det?
10. Haft sex på fyllan? ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ja
14. Somnat gråtande pga kärleken? ja..
15. Varit på en blind date? nej
16. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? ca 4 månader
17. Har du någonsin varit kär? ja
18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 161 cm
2. hårfärg och frisyr? brunt med lite inslag av rött, halv långt.
3. ögonfärg? blåa
4. mest nöjd med? hmm.. om jag måste näma något så är det väll mina ögon eller händer.
5. minst nöjd med? för mycket ;)
6. skostorlek? 39
7. glasögon? nej
8. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (4) & navlen

Av Malin Johansson - 26 december 2011 19:54

Jahapp, då var även denna jul över och nu är det bara att vänta i 1 år till julen 2 0 1 2, peeppa! 


Idag har jag bara tagit det lungt men imorgon blir det andra bullar, blir nämligen att åka till Kalmar imorgon med Amanda & Ingrid, awesome! Det är ju trotsallt den årliga MELLANDAGSREAN!!!

Så imorgon blir det att gå upp vid kl 7 för att sedan ta bussen till Kalmar vid 08.30 Puuss/malin



Av Malin Johansson - 25 december 2011 19:19

Lovade ju att jag skulle skriva en lista på allt jag fick så här kommer den:

  • Pengar
  • Kläder
  • Smink
  • Morgonrock
  • Spa grejer
  • Parfymer
  • Massa snygga smycken!
  • The sims 3 djurliv hihi
  • Choklad
  • Väskor
  • Biobiljett

Hmm.. tror faktist det var allt, kommer ialf inte på något mera just nu, men är ialf sjukt nöjd med alla julklappar, Tack! :))

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards