Alla inlägg under maj 2011

Av Malin Johansson - 6 maj 2011 16:15

Jahapp då var det fredag igen och vilket betyder heeelg! ;)

Skolan idag var väll som vanligt.

EFter skolan blev det in till stan en sväng och fixa lite och sen hem.

Nu är jag ialf hemma och sutter här och tjurar eftersom mina timmar på spotify snart är slut , buhu :(

Ikväll blir det att dra in till stan, trevligt.

Hoppas alla får en bra lördag, pussen! 


Av Malin Johansson - 5 maj 2011 20:52

SKolan idag som vanligt , Gick ialf upp i tid idag haha ;)

Hade nationella i matte direkt på morgongen och det gick väll sisådär.

Resten av dagen var typ chill.

EFter skolan blev det bara hem och kolla på O.C och sen blev det fotbollsträning.

Nu är kl snart 9 och kom hem typ nyss, blir att kolla på tvn nu och sen soova.

Imorgon är det äntligen fredag igen, love on that!!

Pussen 

   

Av Malin Johansson - 5 maj 2011 15:44

 

Blir alltid glad när jag är med mina finaste vänner :) 

Ni betyder enormt mycket för mig!

Av Malin Johansson - 4 maj 2011 19:21

Skolan idag som vanligt, och försov mig för tredje dagen i rad...

Menmen, skolan var väll i stort sätt som vanligt.

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt och kolla på O.C

Var helt jävla slut så råkade somna i soffan.. Så nu sitter jag här framför tvn och vaknade ungefär för 30 min sedan, gött!

Resten av kvällen kommer jag tillberinga framför tv, datan och matteboken efter som vi har matte nationella imogron, fett nervös haha :(

Hoppas alla haft en bra dag, pussen! 

 


Av Malin Johansson - 3 maj 2011 20:55

 

Jahapp , Här får ni en bild sen i somras när jag var på Böda med lina :)

Saknar den tiden sjukt mycket.. :/

Av Malin Johansson - 3 maj 2011 16:37

Asså gud måste skämta med mig.. ?

Hur fan kan det snöa den 3 fucking maj ?! ;o

Det är ju nu solen ska vara framme och fåglarna ska kvittra, hihi.

Fyller ju fan år på söndag och vill inte ha någon jävla skit snö på min födelsedag :(

Aja, anyway.. Skolan idag som vanligt, Hände väll inget speceillt..

Efter skolan blev det bara hem och kolla på O.C

Nu är kl snart kvart i 5 och snön bara vräker ner -.-

Senare ikväll blir det fotbollsträning vilken jag inte ser fam emot i detta pissväder.

Menmen, man får väll stå ut.

Hoppas alla får en bättre dag än vad jag har haft, pussen! 

     

Av Malin Johansson - 2 maj 2011 15:32

Jahapp då var detta lov över så nu är det bara att längta till sommarlovet som är om exakt 44 dagar, det är sjukt så snabbt tiden går asså..

Dagen började med att jag försov mig haha, men hann ialf med bussen.

Skolan var lika tråkig som vanligt jao..

Tog den tidigas bussen hem idag.

Har nyss ätit lite och just nu sitter jag och kollar på O.C

Vid kl halv 5 blir det att åka och kolla på ett hus så blir ingen träning för mig ikväll.

Så när vi kommit hem från stan så blir det att äta doken och sen chilla (y)

Ha en fortsatt på dag, pussen! 

     

Av Malin Johansson - 1 maj 2011 12:58

Vaknade vid kl 10 idag för vi skulle upp och städa lokalen.

Haha asså fyfan vad det såg ut jag svär, städade fan över 2 timmar haha + att vi var 6st som hjälpte till...

Gårdagen blev väll lyckad öven att vi hade polisbesök ungefär 24/7.. -.-

haha och inte mera med det, vid kl 11 på kvällen kom 5 polisbilar och ställde in hela jävla festen haha.

Men då blev det ialf att åka in till stan istället och vara där till kl 2 :)

Sen blev det bara hem och soova..


Nu är kl lite över 1 och jag ska snart äta. Vid kl 4 blir det att dra sig mot fredriksberg för att spela fotbollsmatch mot Hultsfred. Peppa nu tjejer!

Ikväll blir det förmodligen chill och imorgon börjar skolan igen, buhu :(

Hoppas alla hafr ett bra påsklov, pussen! 

     

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards