Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Malin Johansson - 13 mars 2011 11:27

Jahapp, igår blev det att gå upp vid kl 9 för att spela årets första träningmatch mot Mönsterås , haha det gick ju som det gick men vi kämpade på ialf! :)

Efter matchen blev det hem och soova en timme elr ngt och sen göra sig iordning för vid kl halv 5 rullade bilen iväg till Becca med brudarna, awesome! ;D

Blev att förfesta liite där och sedan rullade bilen vidare till fårbo för feeest.

Kommer inte ihåg så mycket men kul var det ialf , måste göras om snart!! ;D


Vaknade vid kl 9 och mådde inte speciellt bra så blev att gå upp och kolla på film. Nu är kl typ halv 12 så blir snart att fixa sig lite och sen dra til donken med eve, emmy och elise och prata lite om gårdagen blev annat, haha ;D Aja, ha't bra, pussen!  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards