Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Johansson - 25 mars 2011 15:52

Fredag igen (y) jag svär asså, fredagen är den bästa dagen på hela veckan!

Aja, skolan var väll som vanligt. Dansade bugg på idrotten idag, as kul :D Blir att dansa ända fram till den 20 april för då har vi danskväll med alla 9:or på folketspark.

Hände väll inget speciellt annars, bara att jag har blivit anmällt tjurig.. ? ;o

Köpte även en biljett till rugbyn idag, fast är lite sur för det kostar 100 kr och sen får man bara en pappers bit typ ? -.-

Aja, senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men det lär vi märka ;) Ha en fin fredag alla, pussen! 

 

Fortfarande inga bilder på denna data, men blir snart att fixa det ;)

Av Malin Johansson - 24 mars 2011 17:38

Skolan idag som vanligt, hände väll inget specillet mera än att vi hade nationellt prov i biologi igen, fast denna gång B-delen. Skulle typ springa och kolla hur mycket koldioxid man andas ut elr ngt, haha. Gick väll ganska bra ialf! ;D

Efter skolan blev det att åka in till stan med mamma och syster för att kolla på en vårjacka.

Fick ialf med mig en skinnjacka hem från Aima för 499kr och även ett par röda converce på din sko för 299kr :)

Kläderna som jag beställde hem i måndags från h&m kom även idag så blev att hämta ut det oxå, me like!! ;)

Nu är jag ialf hemma och har nyss ätit. Så blir att fixa lite saker nu och sedan drar jag med mig paveljongen för liiite solning (y) ikväll blir det bara chill.

Men ni får ha det så bra, pussen! 

   

Av Malin Johansson - 23 mars 2011 22:32

Känner att jag börjar få lite bloggtorka fan..

Så om ni har ngt idè om vad jag kan skriva om, ngt ni önskar elr saknar så var gulliga och kommentera så ska det nog kunna fixas!  

Av Malin Johansson - 23 mars 2011 16:09

Skolan idag som vanligt, hände väll inget speciellt mera än att killarna i klassen är extremt fula hahah ;) fan vad jag kommer sakna dom, elr aa hela klassen föränsten, det är mindra än 3 månader kvar med klassen nu bara :/ sorligt!!

Aja, nu är kl snart kavrt över 4, har nyss kollat på O.C och nu blir det att vänta på att maten ska bli klar. Ikväll blir det träning på arenan vid 19.30-21.00 Segt att det är såå sent men gutt att  träna på konstgräs!!

Efter träningen blir det chill och sen soova, ha't bra, pussen! 

Har inga bilder på den hära datan men erkänn att man får vårkänslor?? ;)

(y)

Av Malin Johansson - 22 mars 2011 20:47

 

Har precis tagit mig en varm dusch så nu blir det att krypa ner framför tvn och kolla på en av mina favorit serier "Desperate Housewives"

Av Malin Johansson - 22 mars 2011 16:28

     

* Skjortan - Nelly 249kr

* Väskan - Nelly 649kr

* Klänningen -  Nelly 379kr

Av Malin Johansson - 22 mars 2011 16:23

Dagen spenderades i Kalmar med klassen, blev först att gå på ngn teater, den var tp helt jävla störd haha.

Sen blev det att äta på kina med julia och maja, blev även en sväg på stan innan vi tog bussen hem. Men blev bara ett linne och sen underkläder.

Nu är jag ialf hemma och just nu ligger jag i sängen och kollar på finalen i top model.

Senare ikväll blir det förmodligen bara att ta det lungt.

Hoppas ni har haft en bra dag, pussen!  

 

Av Malin Johansson - 21 mars 2011 22:12

Skolan idag som vanligt, hände inget spciellt alls..

Tog 2 bussen hem idag för vi skulle ändon bara kolla på film så.

När jag kom hem blev det att kolla på O.C som vanligt och sen fixa sig lite för skulle vara med älsklingen :)

Så nu är kl typ kvart över 10 och jag kom nyss hem. Haha, har aldrig haft så bråttom, fick fan springa från oscars till klt, alla som såg mig måste trott att jag var sjuk i huvet elr ngt, hahah.

Aja, nu blir det att kolla på liite solsidan och sen soova! :)

Imorgon blir det Kalmar med klassen+vallhalla. Pussen! 

Haha, det är sånt hära och sysslar med när vi har idrott haha ;)

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards