Alla inlägg den 22 september 2011

Rio

Av Malin Johansson - 22 september 2011 14:10

 

Eftersom jag var hemma från skolan idag så blev det att kolla på Rio.


RIO handlar om fågeln Blu som är en macaw som bor hos en tjej som heter Linda i Minnestora. En dag kommer dock en fågelforskare från Rio de Janerio och övertalar Linda att komma med till Rio för att Blu måste para sig med den sista tjejen av deras ras för att dom ska överleva.

Men väl i Rio blir de båda macaw-fåglarna kidnappade och vi får följa med på deras jakt på frihet!

RIO är en fartfylld, färgsprakande, rolig och underhållande film fylld av musik och glädje!

Filmen får betyg 4/5 utan av mig, Den är hur gullig som helst och sjukt bra, absolut sevärd!


Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards