Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Johansson - 6 juni 2011 18:19

 

Av Malin Johansson - 6 juni 2011 18:13

Blev att vara med daniel idag med , myysigt som alltid hihi :)

När han åkte hem så blev det att färga om håret nu så nu kah typ mörkbrun.

Kl är bara lite över 6 men är trött som ett svin så blir bara att chilla ikväll.

Hoppas alla haft en bra dag, pussen 

Av Malin Johansson - 5 juni 2011 20:14

Denna söndag började med att gå upp tidigt för att åka in till stan & vara med daniel innan min match, myys :)

Så vid 5 blev det att spela match mot Västervik & blev tyvär en stor förlust där :/

Nu är jag ialf hemma & har nyss ätit grillat.

Har ont i hela jävla kroppen så ikväll blir det bara att chilla framför tvn.

Hoppas alla haft en bra dag, pussen  

Såhära blev typ resluatet av färgningen, men är lite rödare i hårbotten så blir att färga om det imon kväll ;)

Av Malin Johansson - 4 juni 2011 16:46

Denna underbara lördag har spenderats nere vid sjön hela dagen med amanda&tove, underbart!

Nu är kl lite över 5, och ser ut som en liten tomat haha.

När mamma kommer hem så blir det att färga håret.. rött haha , fett nervös eftersom förra gången blev det fail haha.

Hoppas alla haft en bra dag ute i värmen, pussen 

  Börjar få lite färg ialf... (;

Av Malin Johansson - 3 juni 2011 22:15

Vaknade vid kl halv 11 idag utav att det var skålhett på mitt rum.

Blev ialf att gå upp & sätta sig på baksidan åh steka, blev även sjön en en snabbis för ett dopp, sjukt gutt! :)

Lite senare blev det att åka in till stan och vara med daniel, myys (:

Nu är kl snart halv 11 , kom hem typ nyss så blir att chilla ikväll & sen kolla på red riding hood om jag orkar :)

Hoppas alla haft en bra dag, pussen  

 

Av Malin Johansson - 2 juni 2011 14:45

Dagen började med att gå upp vid kl halv 10 för kunde inte sova längre.

Så gick ut & satt mig på baksidan och soolade lite, fett nice!

Nu är kl snart 3, Så blir snart att äta liite grillat och sedan packa väskan för fotografering&fotbollsträning.

Ikävll blir det bara att chilla.

Hoppas alla haft en kanon dag, pussen 

   

...

Av Malin Johansson - 2 juni 2011 13:20

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards