Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Malin Johansson - 1 oktober 2011 19:52

 

Filmen handlar om en opriviligerad ungdom vid namn Michael Oher och om familjen Tuohy. Med en minst sagt ansträngd barndom så kommer Michael ändå in på en finare skola, mycket med hjälp av sina idrottsfärdigheter. Men utan mer än två par kläder, inget hem och mörkhyad gör att han sticker ut en hel del från mängden. Då får Leigh Anne Tuohy syn på honom och låter honom följa med familjen hem en kväll. Sedan får vi åskådare följa hur familjen tar hand om Michael, med Leigh Anne i täten som spelas av Sandra Bullock.


Helt klart sevärd, rekommenderar verkligen!

Av Malin Johansson - 1 oktober 2011 19:40

Blev tyvärr en förlust idag mot Krokstorp med 6-4.

Fast måste erkänna att vi inte var så vassa i första halvlek men andra gjorde vi riktigt bra tycker jag!


Just nu väntar jag på att melissa & emil ska komma hem med Mcdonalds till mig eftersom mamma & pappa är på fest (:


Senare ikväll blir det att vara med Becca & Evelina.

Vet inte redigt vad vi ska hitta på men blir ialf att dra ut lite senare :)

Puss/m

 

Av Malin Johansson - 1 oktober 2011 12:48

Som sagt, sista serie matchen för iår spelas idag, Rödsle-Krokstorp.

Är sjuukt taggad & idag ska vi kämpa enda tills sista minuten tjejer!



Samling kl 2 & matchstart vid kl 4 i Krokstorp.

Tills kvällen när jag kommer hem igen blir det nog att hitta på ngt skojigt, men det skriver jag om senare när der är bestämt (; Puss/m

 
  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards