Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin Johansson - 24 oktober 2011 22:11

Skulle bara säga att jag tycker ni ska tjecka in detta avsnitt av modelljakten eftersom min klass kompis är med, lite coolt faktist! ;)

http://www.kanal5play.se/program/play/modelljakten-s01e06?origin=program

Av Malin Johansson - 24 oktober 2011 19:18

Efter ca 2 veckors tid har jag äntligen fått igång min Iphone, snacka om att jag är glaad! :D


Men ialf, dagen har varit helt ok & skolan var som vanligt. 

Nu blir det ialf att plugga lite på naturkunskapen som vi har tills imon & sen soova!

Puusss/m

 

Av Malin Johansson - 22 oktober 2011 16:18

 

Rubriken & bilden säger ju det mesta faktist.. ;)

Känner på mig att kvällen kommer blir awesome & nästa helg kommer bli ännu bättre!!

Hoppas alla får en bra kväll för det kommer jag ha, puuusss/m

Av Malin Johansson - 21 oktober 2011 17:33

Jahapp, då var det åter igen fredag, myys!

Slapp skolan idag på morgonen för skulle till tandis hihi.


Men ialf, Emma & lilla Oliver är här ikväll så blir att äta god mat & umgås! :) Sen vet jag inte vart kvällen tar mig, blir antingen att vara hemma eller så blir det att dra ut elr ngt sånt, låter som en braa fredag i mina öron ialf! :)


Hoppas alla andra också får en bra fredagskväll!!

                                                  

                                                                                     

Av Malin Johansson - 20 oktober 2011 18:33

  <3  Goa tider..

Av Malin Johansson - 19 oktober 2011 14:08

 

Fyyfan asså, idag har varit den värsta dagen på länge!


Började med att jag försov mig även att vi har sovmorgon & har även sett gruppfotot till skolkartalogen, ser fan förjävlig ut & fick IG på matte provet... + att jag fortfarade inte fått igång min jävla Iphone...... har lust att bara dööö elr något just nu!

Av Malin Johansson - 18 oktober 2011 20:09

Var på någon föreläsning om media idag hela förmiddagen helt ok och fick även sluta vid 1 nice! Så efter skolan blev det stan med Amanda en stund :)


Eftersom provet imorgon är framflyttat till nästa vecka så har jag bara tagit det lungt idag. Har även fått hem min Iphone men fattar ingentingen -.-


Anyway, kollade nyss på den nya filmen "Dave and Tucker VS evil" som är en blandning mellan komedi & skräck.

Inte för att det var läskig men ialf :) Haha, det var ialf en sjuk jävla film, men ändon rätt så bra så rekommenderar den! :) Puusss/m

 

Av Malin Johansson - 17 oktober 2011 22:03

Hur mycket ni än försöker, hur mycket ni än vill så kommer ni aldrig kunna såra mig igen, aldrig någonsin!

Jag är stark, starkare än vad jag kunnat trott att jag kunde bli. Så snälla ni, försök inte ens för ni kommer aldrig lyckas igen. Ingen, ingen alls kan stoppa mig nu!

Lämnar allt tråkigt & skitsnack bakom mig och går vidare, vidare mot ett bättre & gladare liv med lycka, kärlek & underbara vänner, peace & love!


Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards