Alla inlägg under juli 2011

Av Malin Johansson - 15 juli 2011 23:25

Har varit sjukt slö hela veckan så även denna dag har spenderats framför tvn.

Fortsatt att kolla på harry potter & även pretty litle liares , sjukt bra!

När mamma slutade jobbet så blev det att äta tacos & sen mera filmmys med massa godis&cocacola, nejnej inte alls fet .. ;) hihi.

Är sjukt trött så blir nog snart att nana kudden, behövs!

Imorgon blir det att börja packa till flytten & även till Öland som jag åker till på söndag, awesome!! ;D

Men ni får ha't så bra så länge! Bloggar mera imorgon, pussen 

   

hahah, fan så ful .. men alla har ju varit små.. ;))

Av Malin Johansson - 14 juli 2011 20:57

Har nog inte varit så hära glad på länge!

Äntligen fick vi åder om att vårat hus är sålt!! ;D 

Om exakt 18 dagar får vi nycklen till det nya huset & då lämnar vi Björnhult för gott! ;D Så jävla härligt men endon lite ledsamt eftersom jag bott här i hela mitt liv, menmen (;

Är svin sugen på att börja packa redan nu haha , men är sjukt trött..

Så nu ska jag bädda ner mig i soffan med maraboumint+cocacola, mums!

ha't så bra, pussen  

         

                                                                                                                               

       

Av Malin Johansson - 14 juli 2011 15:06

Legat & kollat på Harry Potter hela dagen och kommer nog att fortsätta med det oxå för vädret är ju inte precis lockande.. :/

När syster slutade jobbet så köpte hon hem lite jordgubbar, så till frukost blev det jordgubbar&mjölk, mums! (;

Ikväll blir det förmodligen chill & blir även ett börja packa lite hihi, hoppas!!

Menmen nu ropar Harry Potter på mig haha, Blir att börja kolla på fången från Azkaban nu! ;D

Men ni får ha det så bra, pussen  

Harry Potter in my heart! hihi.

Av Malin Johansson - 13 juli 2011 22:44

Denna dag har bara spenderats ner myst i sängen framför tvn.

Har haft lite HarryPotter maraton eftersom jag aldrig sett dom, så blir att fortsätta att kolla på det imorgon. Sjuukt braa så det är bara ett måste! (; hihi.

Kollade även på damernas semifinal mot Japen & jaa.. Sverige var inte speciellt bra, så blev tyvärr en förlust där med 3-1 :/

Aja, nu blir det att krypa ner i sägen igen & stänga på en till film, ni får ha det så bra, pussen 

   


...

Av Malin Johansson - 13 juli 2011 00:29

 

"Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end"

Av Malin Johansson - 12 juli 2011 16:34

Jag bara älskar magnum double, det är & var min favoritglass, men den försvann för typ 3 år sen.. :(

Men nu är den äntligen tillbaka! :D (happyface)

& åt det för första gången idag på flera år, jippie!

 

  

Av Malin Johansson - 12 juli 2011 16:30

Blev att gå upp vid kl 11 idag för skulle med 20 över 12 bussen in till stan, myys! :)

Kom hem för ett litet dag sen & är heelt slut..

Så blir att äta lite nu & sedan krypa ner i sängen med en film.

Ikväll blir det förmodligen bara att chilla & hoppas på det bästa!

Ha't så bra, pussen 

                                                                                                           

Av Malin Johansson - 11 juli 2011 15:13

 

"Be careful who you open up to. Only a few people actually care, the rest are just curious."

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards