Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Malin Johansson - 21 augusti 2011 13:40

Blir så jävla trött på allt skit snack! Seriöst asså.. hittar på saker som inte ens är sant..?
& innan ni börjar sprida massa falska rykten, kan ni ju faktist ta reda på sanningen först...
Dom enda som är falska är ju ni idioter som hittar på allt jävla skit..& det andra som gör mig så jävla förbannad är att folk tycker tydligen det är roligt att förstöra för andra.. ? & det värsta av allt, ni förstör med fucking lögner!
Dra åt helvete säger jag bara.

Av Malin Johansson - 21 augusti 2011 13:10

Jahapp sista dagen på sommarlovet ..

& imogon blir det att sätta fötterna i Oscarsgymnasiet, fett nervös!


Becca sov här inatt & imorgon flyttar hon till Växjö,

Sjukt sorligt när hon skulle hem.. 

Ses antingen i helgen elr om 2 helger :/


Aja, Nu blir det att färga håret,

& efter det vidare till f-berg för match mot Hjorted-Totebo.


Resten av kvällen blir chill , eftersom skolan börjar imorgon som sagt.. 

puss /m

 

        

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards