Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Malin Johansson - 6 augusti 2011 13:54

Satt uppe ganska sent igår så vaknade vid halv 1 idag hehe..

Sjukt varmt i mitt rum så blev ett dopp i poolen, nice!


Väntar på att mamma & pappa ska komma hem från Ikea så jag får se vad dom har köpt.

Blir snart att börja fixa sig lite, för lite senare ikväll drar jag mig ner mot f-berg med fotbollen för lite mat&andra aktiviteter.

Kommer nog bli kul! :)


Efter det får vi se vart kvällen tar mig! pussen  

 

Av Malin Johansson - 6 augusti 2011 01:26

Äntligen har vi fått internet till det nya huset!

Flyttade som sagt i måndags & sen dess har jag typ packat upp, steekt vid poolen & varit med vänner osv. Awesome!


Nu kommer jag ialf att börja blogga igen!

Menmen, har inte så mycket mera att skriva så slänger upp några bilder sen veckan eftersom jag inte haft till gångtill internet förens nu, hehe. pussen  

           

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards