Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Malin Johansson - 15 januari 2011 11:50

Blev att gå upp vid klockan halv 9 idag eftersom fotbollsträningen börjar vid halv 10 på löragar -.-men fyfan så gutt det var med fotboll igen, har lixom int tränat fotboll på hur länge som helst så det är sjukt kul!! :)

Kom nyss hem typ, och idag oh ikväll har jag inte en aning om vad som händer än, men vi får väll la se :)

Och filmerna på mig och lina kommer snart in oxå, hahah!

Ha't braa, pussen!  

Bästa laget någongsin! 

Av Malin Johansson - 15 januari 2011 00:14


Dagen började som vanligt med skolan, och fredagar är värsta chill asså :) På musiken bestämde vi vilken låt vi skulle sjunga på rockprojektet som 9:orna ska ha i juni och även vilka som ska spela vad, kommer bli sjukt kul! :D

Efter skolan blev det stan med lina och amanda, blev att fika och liite, myys (L)

Sen drog jag hem till lina en stund, blev att köra ninetndo, kolla på tv och sen Just Dance 2, och film när vi dansar kommer nog imorgon! ;) fett söta asså.

Tog halv 10 bussen hem från henne och sen drog jag hem till emmt en stund, blev att fika lite igen (haha) och sen prata , mycket trevligt! :)

nu är klockan snart halv 1, så ska snart dra mig mit sängen för har träning vid halv 10 , fyfan så segt säger jag bara -.-

men ha't sp bra, pussen! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards