Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Malin Johansson - 3 januari 2012 19:49

Pratade med mamma och pappa nyss, dom har alltid sagt att jag får göra min första tatuering när jag fyller 17år (8 maj) men nu får jag göra en precis när jag vill!! :D Såå nu ska jag bara boka en tid och bestämma vilken jag ska ha hihihi :D GLAD CHEY!



Av Malin Johansson - 3 januari 2012 16:45

Inte gjort mycket alls idag förutom att slappat, är så sjukt trött nu för tiden men vet inte varför?! jobbigt...


Fick ialf hem mina efterlängtade & snygga svarta skinshorts idag, helt perfekta var dom! Dom är som gjorda för mig haha   Har även kollar runt lite på tattoos & har hittat två stycken som jag är jävligt sugen på! Synd bara att jag måste vänta i ca 4 månader till buhu! :(


Ska antingen göra dessa två tillsammans som alltså betyder mor och far, och isåfall ska dom antingen sitta mitt emellan skulderbladen eller på underarmen.

Självklart ska det inte stå mor och far under haha.                                

  Eller denna som betyder tro, hopp och kärlek. Och även den ska sitta på antingen underarmen eller mittemellan skulderbladen, hihi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards