Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Johansson - 26 januari 2011 22:14

Horoskopen har tydligen ändrats .. så nu är jag tydligen ingen oxe längre utan ett jävla vädur! bullshit asså, dom kan säga vad fan dom vill men jag har alltid varit oxe och kommer alltid att vara! so fuck it :D

  </3   OXE IN MY (L)

Av Malin Johansson - 26 januari 2011 16:20

Skolan som vanligt, hände inget speciellt.

Vid ahlv 12 blev det att ta bussen till Oscars för att kolla på VO, men tror faktist inte det var ngt för mig , så nu är jag så hära jävla osäker igen ;o åhh...

Slutade ialf vid typ vart i 2 så drog och fikade med fanny, hanna, moa och johanna;D sen tog jag bussen hem. blir snart att äta liite och sen drar jag mig mot ernemar för liite footbollsträning ;D ikväll blir det chill.

puussen!  

  Saknar sommaren ngt så sjukt mycket!

Av Malin Johansson - 25 januari 2011 21:08

skolan idag, hände väll inget speciellt.

fick reda på matte provet idag, men det ska vi ju inte änns nämna hur det gick... gick även reda på kemi-fysik provet och blev godkänd på båda, fan så gött :D

Har ändrat mig igen, blir inte att besöka EK längre eftersom jag hatar matte, så blir att åka och kolla på VO imorgon istället för att se om det är ngt för mig..? ;D

men nu ska jag nog ta och stänga på en film, elr ngt, pussen!  

I think I'm stat to fall for you'

Av Malin Johansson - 24 januari 2011 19:13

jahapp, nu var helgen slut och det betyder skolan..

Skolan idag var som vilken dag som helst typ, fast var allmänt deppig idag :(

Blev bara att åka hem efter skolan eftersom jag var så sjukt trött. Blev att sova en stund och sen göra en kladdkaka som jag snart ska äta upp :D

Skrev även min sommarjobbansökan idag, så blir att skicka in den tomorrow och hoppas på att man får vara där i sommar så man kan få lite extra cash! :D

Och nästa vecka blir det att åka till Oscars och besöka SA och EK med,

men nu ropar kladdkakan på mig, så ni får ha det så bra, pussen!  

USA -08 , vill tillbaks!!

Av Malin Johansson - 23 januari 2011 16:25

Blev inte alls att ta det lungt igår som jag trodde, för blev att vara med evelina :)

Drog till kb på feest en stund och sedan vidare in till stan , mycket trevligt! ;D

Blev även att sova hemma hos evelina. Vaknade av att hon kastade en kudde i mitt huvud -.- blev ialf att gå upp och sen åka hem . Idag har jag typ bara sovit och varit och solat, nice. Har nyss ätit en Oskarshams speciall så nu blir det bara att chilla hela kvällen. 

Men taack alla för en toppen helg! :D

pussen!  

Våran klasströja

Av Malin Johansson - 22 januari 2011 15:48

Tandläkaren igår då, och gick braa , men är både glad över det och ledsen.. ;)haha.

Blev sky oxå som sakt, niice asså ;D och träffade massa goa personer som jag inte träffat på länge, great! :)

Blev även att sova hos maja. Kom hem från maja vid ungefär 1 och nu sitter jag här och tråkar och är dö förkyld, kan knappast andas, haha. Så ikväll blir det nog bara att ta det lungt och myysa med familjen!

Ha't bra, pussen!  

  Maja&jag

Av Malin Johansson - 20 januari 2011 21:31

Skolan som vanligt idag då, heelt okej förutom att syven var hos oss och berättade att det snart är dax att välja program till gymnasiet , fyfan :(

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt för har inga prov, läxor elr någonting, fan så gutt! :D

Imorgon är dagen fullproppad med goa saker ;)

Först skolan då, efter skolan blir det staden med lina och sen hänger hon med mig till tandis ;D hihi. Sen blir det hem och fixa sig sedan Sky med Maja och kanske ngn mer ;) blir även att spendera natten hemma hos maja, so awesome! ;D

Ha't bra, pussen!  

Vänskapen kommer och går.. men med dig vet jag att den alltid kommer att finnas kvar mellas oss <3

Av Malin Johansson - 19 januari 2011 16:48

Skolan idag som vanligt, heelt okeej ialf.

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt, blev att snacka massa gammla minnen i bussen hem och jaaa, hanna och jag var ju inte så normala om man säger så .. ;)

Nu är klockan snart 5, väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta liite och sen blir det footbollsträning, so awesome! :D

Ha't bra, pussen!  

Bilden är från fotbollscupen i Helsingborg i sommras, saknar!  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards