Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Malin Johansson - 1 februari 2011 19:31

jahapp, nu har det gått en månad på det nya året.. snacka om att tiden flyger iväg asså ;s Aja, idag har jag typ bara pluggat för har so prov på första världskriget imorgon, wiiho .. -.- Men börjar typ vif halv 1 imorgon för ska till oscars och besöka samhälle hela förmiddagen för att se om det ät ngt för mig.. :) Ska ju snart välja och har inte en aning om vad ;s och nästa vecka börjar nationella proven i svenska, på tisdag ngt jävla läshäfte och på torsdag uppsats. vem van orkar sitta stilla och skriva uppsats i över 2 fucking timmar ?! ;o jaa.. inte jag ialf!! haha.

men nu måste jag plugga liite till för att jag är så jävla duktigt!

pussen!  

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards