Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Malin Johansson - 15 februari 2011 19:00

Sitter här framför tv och cops började nyss så blir att kolla på det nu om jag nu så att säga överlever..

Sitter och snorar så jag vet inte vad,

kan inte andas genom näsan och hostar så jag h¨ller på att kvävas :(

Aja, idag var det skolan som vanligt, lika tråkigt som vanligt idag med.

Efter skolan blev det bara hem, och dom sakt jag är typ halv död så har bara kollat på film hela dagen och druckit varm choklad (L)

Så får se om det blir ngn skolan för mig imorgon..

Aja, ha't bta för det har fan inte jag , buhu :( pussen!

I was made for lovin' you ♥

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards