Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Malin Johansson - 26 februari 2011 17:39

Saknar sommaren så jävla mycket så det är sjukt!

Bara att kunna gå ut och sätta sig i soolen och dricka ett glas med kall cola, grilla med fina vänner, tälta, Öland, feesta, bada, glass, shorts, solglasögon, bikini, musik, vänner och jaa mycket mera, alltså fan vad jag vill ha sommar nu!

Feeesta, sola, bada, steeka gör mig så glaad, jag önskar att det var sommar varenda jävla dag!

  Åhhh, finns inget bättre än sommarkläder! :D

Av Malin Johansson - 26 februari 2011 14:44

Blev att gå upp vid halv 9 eftersom vi har träning vid halv 10.

Var bara 5 st på träningen men det vär ändon roligt, det är faktist skönt att träna tidigt på morgonen ibland, och jaa.. det kom faktist från mig tro det elr ej haha;D

När jag kom hem så blev det att sova i typ 2 och en halv timme (y)

Så nu sitter jag här framför tvn och gör inte alls för mycket, sjukt trött!

Vet ifan vad som händer resten av dagen eller kvällen, men det lär vi märka.

Hoppas på att det blir ngt roligt ialf! Pussen!  

you take my breath away boy ♥

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards