Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Malin Johansson - 25 februari 2011 19:44

Blev att gå upp vid kl halv 8 idag för skulle till Kalmar med familjen :)

Blev först en sväng till MODE och sen in till stan. Blev även att äta Kina mat, mums!

Dagen blev faktist bra även fast jag och melissa inte riktigt kommer överens om man säger så, haha..

men det gör väll inte dom flesta syskonen skulle jag tro.. ? ;)

Köpte ialf ett linne till sommaren, öronhängen, bh och en stickad tröja, love it! :D

Har även shoppat massa mera kläder denna vecka så nu är både jag och min gaderob happy, speciellt jag haha!

Nu sitter jag här hemma med melissa och emil, suck.. haha!

Blir snart att kolla på A vampie diaries och sen myys resten av kvällen. pussen!  

Tröjan och öronhängena som jag köpte idag! ;)

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards