Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Johansson - 23 februari 2011 16:21

Blev att gå upp vid halv 9 idag för skulle med 9 bussen in till stan för ingen var hemma och jag skulle till tandläkaren vid halv 11 -.-

Blev ialf att dra ut den första tanden så nu har jag bara 3 kvar haha!

Var as nerövs med det var inte änns obehagligt.. ;D

Och lilla evve är så gullig som hängde med eftersom jag inte ville åka själv.

När vi var klara där blev det att åka hem till evve en stund, och båda lyckades somna. Jag somnade i hennes säng och på i soffan haha.

Nu är kl snart halv 5 och sitter här hemma och tråkar..

Blir snart att äta och sen får vi se vad som händer... ?

aja, pussen!  

 

Av Malin Johansson - 22 februari 2011 15:30

Blev att gå upp vid kl 8 idag för skulle till Kalmar vid halv 10 med älsklingen :) 

Blev att gå på stan en stund och sen ta bussen hem.

Nu sitter jag här hemma och inte gör så mycket,

blir att äta när pappa kommer hem och sen ta det lungt.

Vid 6 tiden blir det att åka in till stan för att vara med älsklingen igen, haha ;D

Och juste fan, jag längtar fan inte tills imon... :'(

Aja, pussen!  

Saknar sommaren :(

Av Malin Johansson - 21 februari 2011 22:33

Dagen började med att jag gick upp vid kl 11 för att fixa mig för att sedan dra in till stan med ewelina :)

Blev ialf jeansshorts, jeans, mascara och skor (y)

Blev även att ta en fika och prata , mysiigt!

Efter vi varit i stan så drog vi hem till ewe.

Blev att kolla på massa skräckfilmer och liite :)

Nu är kl typ halv 11 och jag kom hem för en stund sen, så nu blir det bara att ta det lungt resten av kvällen :)

taack för en toppen dag, detta måste vi göra om snart! pussen!  


Vissa vänner finns där för en föralltid och andra inte..

Älskar dig vännen!<3

Av Malin Johansson - 20 februari 2011 19:28

ååhh gud vad jag hatar söndagar och inte mera med det så blev det inte alls som jag tänkt mig :( menmen..

Så idag har jag bara tagit det lungt.

Har typ luggit framför tvn hela dagen och bara chillat.

Nu är kl typ halv 8 och jag sitter här med familjen och kollar på Amezing Race, loove it! :D och sen vid 8 blir det att kolla på No Odinary Family :)

Blir nog även lite glasstårta på det och sen blir det nog tv+datan resten av kvällen.

Och känner på mig att morgondagen kmr bli kanon! pussen!  

"Va fan hände, hur gick det till?" Saknar ngt så enormt :(

Av Malin Johansson - 20 februari 2011 01:05

Dagen började med fotbollsträning vid kl 09.30

Var kul men fan så jobbigt, har helt jävla slut..

Så när jag kom hem blev det att sova från halv 12 till kl halv 3, as sköönt haha ;D

Sen blev det typ bara att ta det lungt :)

Blev att äta jätte god mat med pappsen och sen drog jag in till stan för att vara med dengo :)

Nu är kl liite över 1 och jag kom typ hem för en liten stund sen.

Men nu är jag helt jävla slut så nu blir det att soova, taack för en braa kväll alla!;D pussen!  

 

Av Malin Johansson - 18 februari 2011 19:54

  YEES, Äntligen är min favorit serise "The Vampire Diaries" tillbaka!! Fan vad jag har längtat asså, så nu blir det att gosa ner sig framför tv:n och kolla på det, awesome!! :D

Av Malin Johansson - 18 februari 2011 18:23

jahapp, då var det fredag igen visst, tiden bara flyger iväg ;o

och inte minst med den , äntligen är den LOOOV , love on that!

Och jaa.. skolan var väll som vanligt idag , chill dag.

haha och jag på musiken idag , började skaka på bordet och skrev "omg det är jordbävning" hahah, så jävla random x)

aja, efter skolan blev det bara hem och ta det lungt, var så jävla trött..

nu är kl snart halv 7 och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan äta ngn gång.

Ikväll blir det potatisgratäng, kyckligfilê och wokgrönsaker, mums!

Sen blir det myys resten an kvällen för har träning imon vid 09.30, pepp som fan.. ehh elr inte ;) haha, pussen!  

Gammal bild, men funderar på att bli blond igen?? ;D

Av Malin Johansson - 17 februari 2011 22:35

Nästan frisk igen , elr aa har ingen feber kvar.

Hostar fortfarande men det är ialf mycket bättre (y)

Så blev skolan idag då som vanligt, fick reda på läsförståelsen i svenskanationella och fick ett lite svagare VG, men är faktist ganska njöd med det ialf :)

Efter skolan blev det bara hem för jag var så jävlar trött..

Blev typ att sova, äta och sen fixa sig för sedan dra till gården med dengo :)

Nu är kl typ 20 i 11, och jag dör av tråkighet! Så nu blir det att spela ngt skit på jeser.nu sen sooova, Pussen!  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards