Alla inlägg under februari 2011

Av Malin Johansson - 9 februari 2011 15:35

Nu kommer lite bilder sen tjejkvällen hemma hos felicia! ;D<3

       

Av Malin Johansson - 8 februari 2011 22:11

Hade ju nationella proven idag på morgon i svenska, och det känndes faktist som det gick bra, men det tycker jag ju jämt, haha ;)

Sen var väll skolan som vanligt. Efter blev det bara hem och ta det lungt.

Och sen vid 6 tiden blev det att dra til gården, trevligttrevligt! ;D

Kom hem för en stund sedan så nu blir det snart att hoppa i säng för är så sjukt trött

Ha't bra, pussen!  

Av Malin Johansson - 7 februari 2011 19:33

Ny vecka igen vilket betyder tillbaka till skolan..

Hände väll inget speciellt idag alls, boring ...

Vet ialf att jag kommer få IG i fysik för att jag inte gjorde omprovet idag, men jag bryr mig fan inte längre! jag hatar fysik mer än ngt annat :@

efter skolan blev det bara att åka hem till lilla björnhult som aldrig har ngt roligt att bjuda på så blev att lägga sig i sängen och kolla på simssons och sen soova.

Nu är kl lite över halv 8 och vid 8 blir det att kolla på top model, love it! ;D

Och på tordsdag börjar A vamparies diaries (y) elr hur fan det stavas.. ? 

Första nationelle imorgon med, fan så pepp!! elr..? haha.

aja ha't bra, pussen!  

Böda -10 , saknar :(

Av Malin Johansson - 6 februari 2011 21:18

jahapp då var även denna helg slut och även denna blev kanon!

Idag blev det typ bara att ta de lungt och sen vidare till kb en stund, blev att kolla på film och liite, myys! ;)

Nu är kl snart halv 10, så blir bara att ta det lungt och kolla på tv elr sitta här, får se, haha ;)På tisdag har vi dom första nationella, snälla döda mig långsamt...

aa juste ja, bilder sen igår kväll kommer när amanda har skickat dom :)

ha't bra, pussen!  

Av Malin Johansson - 5 februari 2011 18:27

Blev ingen träning för mig idag eftersom min höft är helt fuckad sedan Kisa -.-

Men ändon ganska skönt för fick sovmorgon till kl 11 ialf (y)

Idag har jag bara tagit det lungt och kollat på film, länge sen så det var väll myysigt, hihi.

Vid kl 7 får vi gäster så blir att äta liite och sedan blir det att fixa sig för en toppen kväll med mina älsklings flickor Maja, Amanda, Issa, Klara, Hanna och Felicia!<3

Efter det blir det nog stan en sväng och möta upp en, haha! ;)

Aja, ha't bra för det ska jag, pussen!  

Saknar sommaren!!

Av Malin Johansson - 4 februari 2011 19:52

Skolan idag som vanligt, men hade så jävla ont i höften ;o så fort ngn gick emot mig så trodde jag att jag skulle dö, haha x) På idrotten körde vi handboll, hate it! ;)

Efter skolan blev det bara hem och ta det lungt, blev att kolla på OC och sen Simssons, sen somnade jag typ i 2 timmar, haha ;)

Har ätit typ nyss blev, tacos idag och ikväll blir det bara att ta det lungt och drömma sig bort till ett hus som jag verkligen bill köpa, hoppashoppashoppas!!! :D

aja, ha't br, pussen!  

  USA -08, hahah fyyfan så man såg ut... ;)

Av Malin Johansson - 3 februari 2011 18:06

haha, varsegoda att skratta åt mig ..

Blev som sagt Kisa idag med hela högstadiet. Det var väll kul när man väl kom någonstans, och när man inte låg i diket.. Tror inte skidor var riktigt min grej, haha. Först så åker jag upp högs upp i backen, är jag där i kanske 30 min och kommer inte ner, och börjar tjuta, haha! sen tappade jag mina skidor så fick gå ner och hämta dom -.- Sen skulle jag åka den andra liften, och när jag var halsvägs så trillade jag av liften och kom int därifrån och alla bara skrattade åt mig :(

Ramlade minst 30 gånger på samma höft så kan knappt gå.. sen trillade jag i liften igen. Sen var den ngt fel på mina skidor tror jag, för när jag gjorde en kullebytta i luften så släppte ju inte dom dära jävla sakerna, så typ känan vreds sig då jag vet inte vad.. Så kort och sakt, jag ska aldrig mera åka skidor... ;)

nu kommer ngt sööta bilder, haha pussen!  

     

Av Malin Johansson - 2 februari 2011 16:16

Blev att ta den vanliga bussen till skolan , men blev att åka vidare till Oscars för skulle kolla på samhälle. Var väll sådär , men är nästan säker att jag ska välja samhälle inriktning media om jag inte ändrar mig igen.. ;Dhaha.

När vi kom tillbaka till skolan blev det att göra so provet och det gick ganska bra om jag får säga det själv.. :)

Efter skolan blev det bara hem, och nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta ngn gång, lax blir det idag, mums! :D

Senare blir det att dra sig mot ernermar för liite fotbollsträning, har inget plugg heller för den delen, awesome! :D

Och imorgon blir det Kisa med hela högstaidet, haha jag som aldrig har stått på ett par skidor i hela mitt liv.. ;) haha önsla mig lycka till kanske ? (a'

aja, ha't bra, pussen!  

 

Presentation


Mitt namn är Malin Johansson och jag kommer från den lilla staden Oskarshamn där skit snack överflödar. Går första året på Oscarsgymnasiet där jag pluggar Samhälle-Media. Här kommer jag skriva om min vardag, fester, shopping & annat, hoppas ni gillar det!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards